Tjejer & analsex
Finns det tjejer som gillar analsex?
Finns det tjejer som gillar analsex?
Eftersom minst en kvinna gillar det så är svaret ja.
Kvinna här, älskar analsex. det gäller bara att göra det på rätt sätt!
Jag älskar analsex.
// Lena
Jag tycker analsex är så skönt.
Man här som gillar att penetrera analt på mig själv (så skönt) aldrig haft analsex med någon (kommer aldrig ha är straight)
Jag tycker analsex är så skönt.
Jag gillar inte analsex
Min fru gillar det! Var lite skeptisk i början, men oj vilka orgasmer hon får! Vill nästan alltid ha plugg i vid vanliga samlag, blir lite öm av analsex så vi kör inte lika ofta längre.. men för några år sedan var det nästan standard, nu är det väl snarare någon gång per månad.
Jag tycker om det mycket med rätt man men vill inte ha mer än max en gång/mån, man vill inte bli förslappad där.
Älskar analsex!! Om jag var tvungen att välja på bara analt eller vaginalt för resten av livet hade jag valt analt.
Älskar analsex!! Om jag var tvungen att välja på bara analt eller vaginalt för resten av livet hade jag valt analt.
Är inte tjej men det är nog skönt skulle jag gissa!
Älskar det själv
Nej tack
Min sambo älskar verkligen att få den hårt i rumpan. Har själv alltid gillat analsex och blev positivt överraskad när vi träffades och upptäckte hur mycket hon gillar det. Speciellt hårt som sagt, då kommer hon nästan alltid :) och det händer aldrig vaginalt...