• Singelmamma82

Äntligen

Vid 42 års ålder (och två barn) har jag äntligen vågat ta steget och för första gången ha sex med en kvinna. Och vilken känsla! Inget som jag nånsin känt med en man kommer i närheten av detta! Attraktionen och orgasmerna är helt otroliga.
    På ett sätt lite sorgligt att det skulle dröja 42 år innan jag fick uppleva detta. 

• Svar på tråden Äntligen
  • Anonym (najs)

Då får jag gratulera dig till den nya erfarenheten! 
    Vid 42 är du mogen nog att suga åt dig allt det trevliga. Du hämtar in all missad tid fort.

• ESA83

Härligt, jag var 36 första gången med en kvinna. 

• Singelmamma82
    SannnaB skrev 2024-11-09 13:08:26 följande:

Visst är det speciellt att ha sex med en kvinna?

Det är underbar! 😊
  • Singelmamma82
    Motherinlaw skrev 2024-12-07 23:48:30 följande:

Hur kom det sig? Hur träffades ni? 

Via en bekant. sen fick det ske naturligt och det kändes väldigt rätt snabbt. Var första gången för mig (med en kvinna) men inte för henne. Så hon fick styra ;)
  • Anonym (Kille)

Känt dragningar länge eller är det nått som blommat ut på senare tid? Själv upptäckte jag samkönat sex vid 17 års åldern som blivit mer o mer härligt

• RosenBladh

Så speciellt att upptäcka det så sent i livet, hur känns det och hur funkar det med barnen? 

jag är själv nöjd med att jag fick ut mig allt innan jag. Började bilda familj med en man. Hade en flickvän i flera år som jag kunde göra allt möjligt med. Kan sakna en kvinnas kropp ibland men är nöjd med mina minnen och nu kan jag satsa på mitt förhållande och min familj. 

Svar på tråden Äntligen