• Anonym (Fitnesskvinnan)

Trivs tjocka män i sina egna kroppar ? ? ? ? ? ? ? ?

Den manliga kroppen är stark och har gott om testosteron som gör musklerna stora och ser till att fettnivån hålls låg. Ni män som ändå har breda mjuka höfter och smala axlar, trivs ni med det? 

Om ni vill förändra det, vad är det som sätter käppar i hjulet? Har ni någon plan för hur ni ska gå ner i vikt? Hur går funderingarna? 

• Svar på tråden Trivs tjocka män i sina egna kroppar ? ? ? ? ? ? ? ?
  • Anonym (Före detta fetknopp)

Jag var inte nöjd med min övervikt så jag gjorde en Gastric Bypass och gick ner ca 50 kg. Sett till BMI-skalan är jag fortfarande överviktig men i realiteten så är det inte så mycket fläsk kvar på kroppen utan då jag börjat träna regelbundet så byts fettet långsamt ut mot muskler istället. Så idag är jag rätt nöjd med min kropp, ok en del lös hud har man men inte så farligt och inget som direkt stör mig.

• Anonym (Henke)

Är det den kvinnliga versionen av halvsvensk?

• Anonym (Ploffe)

Ja det känns bra, bra sving i höfterna och juckar bra

• Anonym (Typ)
    Anonym (Henke) skrev 2024-10-30 14:52:30 följande:

Är det den kvinnliga versionen av halvsvensk?

Förmodligen. Pinsamt dock att här får TS tummen upp istället för att sågas på samma sätt som i den andra tråden. FL i ett nötskal.
  • Anonym
    Anonym (Typ) skrev 2024-10-30 16:08:11 följande:
    Förmodligen. Pinsamt dock att här får TS tummen upp istället för att sågas på samma sätt som i den andra tråden. FL i ett nötskal.
    Ja det har INGET att göra med att vissa trådstartare borde spärras in Död
  • Anonym (Typ)
    Anonym skrev 2024-10-30 16:09:35 följande:
    Ja det har INGET att göra med att vissa trådstartare borde spärras in Död
    Halvsvenska mannen borde definitivt spärras in. Det försvarar dock inte och motiverar heller inte tummen upp av denna tråd.
  • Anonym (Henke)
    Anonym (Typ) skrev 2024-10-30 16:08:11 följande:
    Det påvisar att det finns ett manshat på FL, men troligen bara en liten bitter skara, precis som att det bara är några få män som står för något slags kvinnohat på FL.
  • Anonym (M)
    Anonym (Typ) skrev 2024-10-30 16:14:32 följande:
    Halvsvenska mannen borde definitivt spärras in. Det försvarar dock inte och motiverar heller inte tummen upp av denna tråd.
    Upptummarna är för satiren av dessa patetiska trådstarter skulle jag tro
  • Anonym (Klara)
    Anonym (Ploffe) skrev 2024-10-30 16:03:57 följande:

Ja det känns bra, bra sving i höfterna och juckar bra

Och fläsket på magen bara dallrar... inget jag skulle tända på i alla fall.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (M) skrev 2024-10-30 16:17:55 följande:
    Upptummarna är för satiren av dessa patetiska trådstarter skulle jag tro
    Håller med om att den andra ts är en patetisk nolla men detta är inte satir.
Svar på tråden Trivs tjocka män i sina egna kroppar ? ? ? ? ? ? ? ?