• Anonym (Orgasmer finns ingen rättighet till)

Gyning och Berg har missat att sex är ingen mänsklig rättighet

www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kwdxOQ/carolina-gynning-och-carina-berg-utforskar-sex-i-nytt-program

De har ett nytt tvprogram som handlar om sex.
    Intressant, vad tycker ni?
    En sak som de har missat är att sex är ingen mänsklig rättighet.
    De snackar om "kvinnliga orgasmglappet, det är ingen rättighet till orgasm vid sex.

• Svar på tråden Gyning och Berg har missat att sex är ingen mänsklig rättighet
  • Anonym (Snällalåttrådendö)

Jag vet nog var glappet sitter.

• Anonym (Helsvensk man)

Nej orgasm är ingen rättighet, har någon sagt det? Varken Gynning eller Berg har påstått det så vad är ditt problem?

• sillson

Jag läste artikeln du länkade till och jag har ingen jävla aning vad du dillar om. Artikeln berör inte ens frågan om rättighet till sex.

• Anonym (Jag)
    sillson skrev 2024-10-29 20:20:27 följande:

Jag läste artikeln du länkade till och jag har ingen jävla aning vad du dillar om. Artikeln berör inte ens frågan om rättighet till sex.

Samma här
  • Anonym (Kalle)

Vad har artikeln alls med det att göra? Kan du förklara?

• Anonym (Vi)

Gynning är konstnär och står på egna ben i det. Men Berg är bara en mediakåt journalist.

Precis som alla svenska kvinnliga journalister i den generationen är hon både mediakpt och väldigt kåt på sex. Något annan kompetens eller fördjupning har inte dessa kvinnor. Det är det enda de kan. ligga med män, skaffa barn och prata om sex.  Allt handlar om det och så vill de bygga en karriär på det.

• Anonym (Helsvensk man)
    Anonym (Vi) skrev 2024-10-29 20:25:37 följande:

Gynning är konstnär och står på egna ben i det. Men Berg är bara en mediakåt journalist.

Precis som alla svenska kvinnliga journalister i den generationen är hon både mediakpt och väldigt kåt på sex. Något annan kompetens eller fördjupning har inte dessa kvinnor. Det är det enda de kan. ligga med män, skaffa barn och prata om sex.  Allt handlar om det och så vill de bygga en karriär på det.

Vad har det med tråden att göra?
  • Anonym (Vi)
    Anonym (Helsvensk man) skrev 2024-10-29 20:28:11 följande:
    Vad har det med tråden att göra?
     Varför tycker du inte det?
Svar på tråden Gyning och Berg har missat att sex är ingen mänsklig rättighet