• Anonym (Jösses)

Är på bim -3 .

Tycker jag ser en skugga men  det är för nära kontrollstrecket? Någon som har erfarenheter av dessa test?

• Svar på tråden Är på bim -3 .
  • Anonym (Jösses)

• Anonym (Saltakatten)

Jag ser tyvärr inget 😕 Är själv nära BIM nu och mitt test jag tog imorse kanske kan vara nåt men troligtvis inte eller bara en skugga. Syns nåt?

• Anonym (Saltakatten)

Nej, fel bild 😆 Här är dagens bild: 

Anonym (Saltakatten) skrev 2024-10-29 08:16:15 följande:

Jag ser tyvärr inget 😕 Är själv nära BIM nu och mitt test jag tog imorse kanske kan vara nåt men troligtvis inte eller bara en skugga. Syns nåt?

• Anonym (Jösses)

Jag ser något på ditt!  Kan ju vara spök? Hur många dagar har du kvar till bim? Jag är på bim -2 idag och så här såg dagens test ut, 
  • Anonym (Jösses)

Alltså negativt för min del. Fick en brun flytning i går ? Men är väl förstenat för nid?

• Anonym (Saltakatten)
    Anonym (Jösses) skrev 2024-10-29 11:47:06 följande:
    Jag ser något på ditt!  Kan ju vara spök? Hur många dagar har du kvar till bim? Jag är på bim -2 idag och så här såg dagens test ut, 
    Jag är också på BIM-2 eller BIM-3. Här ser jag en skugga på ditt test faktiskt. Håller tummarna att det blir starkare. min första graviditet hade jag lite bruna flygningar kring BIM, kan ta tid för kroppen att fatta att den är gravid så man kan få små blödningar precis i början. Kanske är det dina flytningar är? 
  • Anonym (Saltakatten)
    PcosKärring skrev 2024-10-29 11:47:52 följande:

Va tror vi om detta? 🤣 dock smalare linje på testlinjen än kontroll 🤔

Tydligt tycker jag 😍👏🏻
  • Rdlsgdl9922

Jag ser på denna! :)

Oxå BIM - 3 :)
  • Anonym (Saltakatten)
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-29 13:30:59 följande:
    Jag ser på denna! :)

Oxå BIM - 3 :)
    Hade varit sjukt kul om det är på riktigt och inte bara ett spökstreck 😍🤞🏻 Lite extra hoppfullt att nån annan ser. Får väl se imorrn 😅

Har du testat nåt eller kan du ha is i magen?
Svar på tråden Är på bim -3 .