• Anonym (Frustrerad)

    Sexfantasier som man aldrig får leva ut

    Jag har en del sexfantasier som min partner helt enkelt inte vill ställa upp på. Inga extrema fantiser eller så. Men typ att bli dominerad på olika sätt, olika former av analplay, att han från ingenstans ska dra ner mina trosor och gå ner på mig.

    Vårat sex är väldigt vanilj. Jag har försökt att prata om vad vi båda vill ha i sängen. Men har gör inget av det jag vill. Jag känner min lite sorgsen över att inte få leva ut mina fantasier till fullo. 

    Förstår att få får alla sina fantasier uppfyllda i en relation och att vissa grejer får man helt enkelt glömma. Hur mycket kompromissar ni med sex? Har ni fantasier ni aldrig fått uppleva, eller har er partner fantasier som ni helt enkelt inte går med på att göra?

  • Svar på tråden Sexfantasier som man aldrig får leva ut
  • Carl Den kloke

    Har inte han några fantasier som ni kan börja med och på så sätt vidga sexlivet för att gå vidare med dina? 


    Tyckte spontant att dina fantasier lät upphetsande! 

  • Anonym (Frustrerad)
    Carl Den kloke skrev 2024-10-28 13:36:26 följande:

    Har inte han några fantasier som ni kan börja med och på så sätt vidga sexlivet för att gå vidare med dina? 


    Tyckte spontant att dina fantasier lät upphetsande! 


    Han tycker att det är obekvämt att prata om sex och jag får inte ut så mycket av honom. Dessutom verkar han vara nöjd med att köra missionären varje gång.
  • Carl Den kloke
    Anonym (Frustrerad) skrev 2024-10-28 13:43:10 följande:
    Han tycker att det är obekvämt att prata om sex och jag får inte ut så mycket av honom. Dessutom verkar han vara nöjd med att köra missionären varje gång.

    Men om du försöker när han är i rätt mode? Dvs är kåt då kanske det är lättare? Jag tänker att man har lättare att prata om sex och kanske vara mer öppen när man är kåt? 

  • Anonym (Frustrerad)
    Carl Den kloke skrev 2024-10-28 13:47:14 följande:

    Men om du försöker när han är i rätt mode? Dvs är kåt då kanske det är lättare? Jag tänker att man har lättare att prata om sex och kanske vara mer öppen när man är kåt? 


    Får väl hälla i han några enheter, kåta upp honom, sen hoppas på att han börjar snacka. 
  • Carl Den kloke
    Anonym (Frustrerad) skrev 2024-10-28 13:52:58 följande:
    Får väl hälla i han några enheter, kåta upp honom, sen hoppas på att han börjar snacka. 
    Haha ja, och säga åt honom att dominera dig innan någon annan gör det ;) 
  • Anonym (Same way)

    Var i samma sits i mitt tidigare förhållande. Ville pröva analplay men hon ville hålla sig till vanilj.

    vad vill du pröva? 

  • Anonym (Tjejen)

    Nej, känner inte igen mig i det. Skaffar mig partners med samma preferenser som jag själv. Har nog upplevt allt faktiskt som jag vill och fått visat mig saker jag inte ens visste att jag gillade. Eller som jag inte gillat med tidigare partners men gör med rätt person.

    Det skulle kännas fattigt faktiskt om det inte gick att leva ut det jag vill, det får jag nog säga. Är en jätteviktig del av ett förhållande för mig, det mentala och fysiska samspelet.

  • Anonym (Mr78)

    Får jag fråga hur det är med frekvensen? Vill du generellt oftare än din kille? Jag är i liknande sits men har problem med både frekvens och hru sexet går till. Min fru vill helt enkelt inte ha sex och vill inte prata om problemet det medför heller. De extremt få gånger vi sen har sex är hon helt ovillig att prata om önskemål och behov och anstränger sig väldigt lite.

    Man får väl se helhetsbilden. Plus och minus i sin relation och är sakerna för viktiga för att inte få i livet så kommer ju frågan om man ska lämna förhållandet.

  • Anonym (Jinhou)

    Snacket är verkligen A o O i ett förhållande. Och det är nåt som man måste anstränga att hålla vid liv hela tiden.

  • Anonym (isch)

    Samma här. Frekvensen är bra men variationen är kass. Vi har prövat det mesta - en gång under mycket gnäll..

    Skaffade en snäll och snygg tjej under högstadiet och hon gillar inte att prata om sex heller. Vill helst att det bara ska hända dessutom  :/

  • Anonym (Anal älskare)

    Skaffa en älskare helt enkelt.

    Jag sätter på gifta kvinnor analt och lever ut deras fantasier deras män inte vill eller kan uppfylla. Allt sker i hemlighet från männen, har en stark behov att ta upptagna kvinnor analt så det är en win för oss alla.

  • Daphodil

    Känner igen mig! 

    Skulle så gärna vilja bli nertryckt i sängen av min man, avsliten kläderna och att han tar för sig av mig. Men han är helt ointresserad av detta, vill inte ens närma sig lite hårdare tag. Och samma problem som för er andra, han vill inte prata sex alls, inte heller om vad han själv vill, utan bara att det ska hända. 

Svar på tråden Sexfantasier som man aldrig får leva ut