• Anonym (Jonny-Star)

    Tjejer med utåtnavel. Ni som har det, vad tycker ni om det? Bu eller bä?

    Tjabba tjena hallå.... 

    Ni kvinnor och tjejer som har utåtnavel, alltså en navel som buktar utåt och som syns från profil vinkel, vad tycker ni om det? 
    Har ni haft tabu kring det? 
    Hur har ni blivit bemötta? 

    Har hört att det är tabu för vissa. 

  • Svar på tråden Tjejer med utåtnavel. Ni som har det, vad tycker ni om det? Bu eller bä?
  • Anonym (Jonny-Star)
    Dethärärmittnamn skrev 2024-10-27 22:17:15 följande:

    Men? Va? Ska vi börja nysta i hur naveln ser ut också? Vem bryr sig!


    Ja vad kvinnor har för tankar kring det. Speciellt yngre kvinnor som kanske har lite mer komplex kring det. 
  • Anonym (Anna)

    Min navel buktar ut och det gör jäkligt ont att ha kläder på sig som sitter åt på fel ställe.  

    Är en stor majoritet av befolkningen som har naveln utåt så jag fattar inte frågan egentligen.  Är inget speciellt konstigt med en navel. 

  • Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-27 22:39:16 följande:

    Min navel buktar ut och det gör jäkligt ont att ha kläder på sig som sitter åt på fel ställe.  

    Är en stor majoritet av befolkningen som har naveln utåt så jag fattar inte frågan egentligen.  Är inget speciellt konstigt med en navel. 


    Är den som en boll? 
  • Anonym (Hm)

    Har män komplex med en sådan navel på sig själv?

    Märklig fråga

  • Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (Hm) skrev 2024-10-27 22:52:08 följande:

    Har män komplex med en sådan navel på sig själv?

    Märklig fråga


    Skapa en tråd om det då. Men nu diskuterar vi kvinnor och deras syn på det. 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-27 22:44:28 följande:
    Är den som en boll? 
    Boll? Snarare som en spelkula. 
  • Anonym (Jonny-Star)
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-27 23:22:32 följande:
    Boll? Snarare som en spelkula. 
    Har du känt något speciellt kring det under din uppväxt? 
    Eller känt dig annorlunda? Känt dig uttittad? 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Jonny-Star) skrev 2024-10-27 23:29:10 följande:
    Har du känt något speciellt kring det under din uppväxt? 
    Eller känt dig annorlunda? Känt dig uttittad? 
    Ingen har brytt sig ett skit eftersom alla navlar är helt olika och en stor majoritet har navlar som poppat ut . Fullt normalt alltså.

    Jag har inga komplex för min kropp överhuvudtaget 
  • Anonym (..)

    Sådana här trådar är ett tecken på låg IQ, och så svarar de i sina egna trådar eftersom de har flera konton och låtsas vara någon annan. Otroligt att avundsjuka kan trigga så mycket 

  • Anonym
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-27 22:39:16 följande:

    Min navel buktar ut och det gör jäkligt ont att ha kläder på sig som sitter åt på fel ställe.  

    Är en stor majoritet av befolkningen som har naveln utåt så jag fattar inte frågan egentligen.  Är inget speciellt konstigt med en navel. 


    Nej, en stor majoritet har däremot inåtnavel.
  • Anonym (Snyggt)

    Har en navel som jag är nöjd med, den går inåt och sen en skinnflik högst upp. Perfekt för att pierca vilket jag fick höra när jag gjorde det. Haft en navelpiercing länge. 

Svar på tråden Tjejer med utåtnavel. Ni som har det, vad tycker ni om det? Bu eller bä?