• Anonym (Halvsvensk man)

En gång för alla nu! Kan kvinnor fisa med fittan? Ja eller nej?

För några år sedan läste jag en tråd på Flashback där en man, antar jag, ställde frågan om kvinnor kan fisa med fittan. Jag tyckte då det var en ganska dum fråga och kanske ett skämt eftersom jag inte fick det att gå ihop alls anatomiskt. Men är det verkligen uteslutet? Kan inte kvinnor fisa med fittan? 
    Kan inga luftpustar komma ut därifrån som låter som fisar? 

• Svar på tråden En gång för alla nu! Kan kvinnor fisa med fittan? Ja eller nej?
  • Meddelande borttaget
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-27 01:38:32 följande:

Jisses vad orutinerat

Nä men jag fattar rent anatomiskt att det inte borde gå. Jag kände likadant som du gör nu, då var jag Rob.

Men detta har latent legat och gnagt i skallen på mig. Tänk om han hade rätt och alla vi andra fel. Kan någon förklara? 
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-27 01:38:32 följande:

Jisses vad orutinerat

Är det verkligen uteslutet att det inte går ens genom urinrörsmynningen? 
    Och inte heller slidhålet? 
  • Meddelande borttaget
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-27 01:42:41 följande:

Blir ju svårt eftersom dina hämndaktioner har sådan slagkraft att jag inte kan skriva här längre. Annars kunde du ha fått svaret.

Jag är originalet. Här är två av trådarna jag läst, men det var ingen av de jag läste: 
    att fisa med fittan - Flashback Forum

Finns även den här: 
    Fittprutt - Flashback Forum
  • 987124
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-27 01:33:55 följande:

För några år sedan läste jag en tråd på Flashback där en man, antar jag, ställde frågan om kvinnor kan fisa med fittan. Jag tyckte då det var en ganska dum fråga och kanske ett skämt eftersom jag inte fick det att gå ihop alls anatomiskt. Men är det verkligen uteslutet? Kan inte kvinnor fisa med fittan? 

Jag certifierar tråden med mitt rikta nick, 987124

Hädanefter kommer alla trådar av Halvsvensk man att certifieras genom ett inlägg. från 987124. 

/Halvsvensk man
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (...)

Nej det går inte, såvida du inte fyller livmodern med typ luft. Däremot om du har en fistelgång till ändtarmen kanske det är mer tänkbart.

• felicityporter
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-27 01:33:55 följande:

Har du verkligen aldrig pumpat en tjej så hårt att det till sist hörs en ?prutt? ur fiffi? Då kanske du aldrig pumpat någon tjej särskilt hårt alls. 😉

Seriöst, trodde alla killar har hört en s.k. ?musprutt?.
  • Anonym (Anc)

Det är fullt möjligt.

Förutom sättet Felicity nämner ovan så finns det tjejer som kan göra det i broad daylight på kommando. Men det krävs nog en del övning så jag skulle tro att de inte är så många. Men utrustningen finns ju hos alla så att säga. Kanske svårt om man är överviktig dock gissar jag.

• Anonym (Juni)

Inte fisa gaser från tarmen, men det går att få in luft i Fiffi och sen klämma ut den med ett pruttljud. 

• Anonym (M)

Knullar man henne hårt bakifrån så kommer det sannolikt hända. Så jag sällar mig till skaran som anser att du är oerfaren.

Tack för engagemanget i tråden och för det relativt enhetliga svaret. 

Det är alltså JA, kvinnor kan fisa med fittan. 
Svar på tråden En gång för alla nu! Kan kvinnor fisa med fittan? Ja eller nej?