Trekant, inledning
Har tänkt på detta jättelänge och behöver tips om hur man inleder ett samtal med sin sambo om en första trekant?
Erfarenheter?
Har tänkt på detta jättelänge och behöver tips om hur man inleder ett samtal med sin sambo om en första trekant?
Erfarenheter?
Incel runktråd.
Jag förstår inte. Pratar ni aldrig om något sexrelaterat?
Kommunicera med varandra
fråga bara, ingen minns en fegis
Konstiga svar här... Börja försiktigt med att berätta om "något du hört" eller läst. Läs av reaktionen. Fråga inget. Öka med att berätta om en fantasi du har, när ni hånglar. Fråga inget. Sen...
Ta upp det när ni ligger och myser. Säg att det skulle vara mysigt med en person till. Om din sambo inte vill så kan du ju säga att personen kan ju bara sitta och titta på.
Med en extra man eller tjej?
Några framsteg här? Hur gjorde du?
Jag inledde med att berätta hur härligt det vore om min fru får ytterligare en man som tar han om henne, medan vi har sex. Kompletterat med en dildo så förnimmer hon hur det kan vara att ha två. Numera är vi fler än så och av både män och kvinnor. Våga prova, var öppen, njut!
Tack för tips här allihop, tanken av det finns där hela tiden speciellt efter några glas och då kan det också nämnas följt av lite fniss, inte ställt frågan rätt ut än.
Är alldeles för feg tror jag.
Ta upp det när ni ligger och myser. Säg att det skulle vara mysigt med en person till. Om din sambo inte vill så kan du ju säga att personen kan ju bara sitta och titta på.
Jag berättade för min fru att jag skulle vilja ha med en extra kille. Berättade om hur kåt jag blev av att tillfredsställa henne tillsammans med en man. Berättade ingående en kväll när vi lagt oss om hur jag skulle vilja lägga upp det, hur jag och mannen masserar henne till bristningsgränsen och att det är hon som avgör om att få bli penetrerad av mannen. Hon blev ordentligt kåt när jag berättade min lilla sexnovell och efter den kvällen används dildon som extraman. När vi varit ute på stan eller krog har vi skojat om vilka män som vi skulle kunna tänka oss passa.
För två veckor sedan lyxade vi till med en weekend på hotell. Vi träffade en i baren och på lördag ska han vara åskådare och eventuellt får komma med på ett hörn och frugan tillåter.
Lite nervösa och spända är vi förstås. Men vi älskar att ha sex med varandra och efter massa år tillsammans behöver sexlivet utvecklas lika mycket som förhållandet. Våga fråga!
För vår del kom det naturligt. Frun har ofta en analplugg när vi har vaginal sex. När hon red mig en gång så frågade jag bara om hon inte skulle tycka det vore skönare med en riktig kuk i rumpan istället. Hon svarade att det skulle vara så mycket skönare med en riktig. Nu har vi träffat en äldre man som kommer och tar frun i rumpan när vi vill ha en extra med i leken.