Blir tjejer verkligen kära som killar?
Hej!
Jag känner att jag behöver skriva av mig gällande en situation med en kvinna som jag har känt i 13år.
Vi började som kollegor som så många gör, vi fattade snabbt tycke för varandra även fast hon hade 2 småbarn på den tiden (2012), hon gjorde klart tidigt att vi endast kunde vara kompisar. Åren gick och hon och hennes kille gjorde slut och vi va extremt nära på att flytta ihop, jag var alldeles för passiv så tåget gick kan man säga.
Hon raggade på riktiga män med bra jobb med social status men dessa män nobbade henne såklart, då dom var nöjda med sitt förhållande, tyvärr skiljdes vi åt 2022 när jobbet skulle flyttas till en annan ort,
Det som gör mig nyfiken är att det fanns en kille som har flertal diagnoser och bor hemma hos mamma och är allmänt dum i huvudet, noll konsekvenstänk, förlorat körkortet flertal gånger mm. Denna person va jämt på henne konstant och störde henne på arbetet, har var en riktig outsider som ingen gillade överhuvudtaget.
Nu fick jag höra att dessa är ihop, brukar kvinnor med barn tröttna på att jaga och nöja sig med vad som finns kvar där ute? hur kan man gå från att ragga och va intresserad av bra män till att välja en 28åring som bor hos mamma och dessutom haft heltidsjobb i 7år?