Anonym (Va) skrev 2024-10-25 14:39:27 följande:
Du är väldigt osammanhängande.
Vad var det som kom ut? Om det inte var klumpar, vad var det då?
När hade du senaste mensen, senaste ÄL och samlag runt ÄL? Varför tror du att du är för tidig med tester, när blev du isf befruktad?
Ja, självklart kan kroppen stöta ut ett foster i missfall. Det är det absolut vanligaste sättet.
ja jag vet!! Men för och sammanfatta det lite bättre så, går jag vanligtvis på p-piller så har ej haft oskyddat sex.
Ägglossning har jag ju ej normalt sätt pga av p-piller, men har några gånger missat och tagit ett piller och sedan tagit pillret dagen efter så pga av dom missarna tror jag att jag skulle kunna blivit gravid av.
Men till det komplicerade, jag tog ett test idag där man kan se antal veckor, men det var negativt. Så egentligen har jag vill mitt svar där men jag tror att det inte har gått tillräckligt lång tid för och få ett ärligt resultat. Så ska ta ett till om några veckor, och mitt senaste samlag var runt 1-2 veckor minns ej exakt?
Men det var ej klumpar som sagt men det var några cm långt, och såg ut som det jag är rädd för att det är.
Vet inte vad jag ville få ut av denna tråd, väldigt rörigt, men mår ej bra av detta uppenbarligen så får bli och ta ett nytt test om några veckor igen!