• Anonym (Glad)

Min ex flickvän har hört av sig efter 2 månader

Hej min ex flickvän har hört av sig efter 2 månader hon skrev och frågade om jag har mycket ägg för vi har haft höns I hop och vi har bestämt att vi ska träffas och man får ju anta att hon saknar mig och vill doppa tårna så nu vill jag höra era bästa tips på hur jag ska bete mig för att vara så attraktiv som möjligt som sakt det var 2 månader sedan vi sågs sist och vi bråkade inte eller något sådant vid separationen tar tacksamt i mot tips

• Svar på tråden Min ex flickvän har hört av sig efter 2 månader
  • Anonym (d)

doppa tårna, ska du mena att det är en omskrivning för sex eller?

Hon vill ha ägg. Ägg är dyrt. Lokalproducerat är bäst.

• Anonym (Glad)
    Anonym (d) skrev 2024-10-23 19:57:50 följande:

Nä jag menar inte sex jag vill ha tips på hur jag ska bete mig på bästa sätt för att inte sumpa sjangsen för återatraktijon
  • Anonym (Glad)
    Anonym (d) skrev 2024-10-23 19:57:50 följande:

Jag menar att hon vill kolla läget hur jag är i dag
  • Anonym (Linda)

Varför tog det slut och vad menar  du skulle ha ändrats på 2 korta månader? 

• nihka
    Anonym (Glad) skrev 2024-10-23 19:52:24 följande:
    Min ex flickvän har hört av sig efter 2 månader

Hej min ex flickvän har hört av sig efter 2 månader hon skrev och frågade om jag har mycket ägg för vi har haft höns I hop och vi har bestämt att vi ska träffas och man får ju anta att hon saknar mig och vill doppa tårna så nu vill jag höra era bästa tips på hur jag ska bete mig för att vara så attraktiv som möjligt som sakt det var 2 månader sedan vi sågs sist och vi bråkade inte eller något sådant vid separationen tar tacksamt i mot tips

Framför allt ska du inte utgå från att hon vill återuppta relationen.

Tvärtom tänker jag att hon kanske känner att det är safe att efter att inte ha hörts av på några månader återknyta på ett vänskapligt plan - no hard feelings så man kan lägga den obekväma delen bakom sig. Så man kan heja på varandra när man råkar ses och köpa ägg och önska den andra allt gott för framtiden. På var sitt håll.

Utgå från det och om hon känner annorlunda lär du märka det.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Anta inget)

Varför "får man anta att hon saknar dig"? Om jag ska anta något, så antar jag att det var hon som gjorde slut?

• Anonym (Lina)

Hade hon inte velat träffa dig alls hade hon köpt äggen i affären, hon vill ha kontakt.

Det du kan göra är att vara trevlig mot henne, säga atthon är välkommen tillbaks om hon vill ha mer ägg då inser hon att du också vill ha kontakt.

Se om hon vill stanna på en kopp kaffe, säger hon nej är det bara äggen hon är ute efter, men vill hon mer så tackar hon ja eller säger att hon jättegärna vill det en annan gång men hinner inte nu...

Sedan gillar vi tjejer killar som är lite svåra, var inte för på om att ni sa ses, lämna det till henne...

Uppdatera oss när äggen är hämtade :)

• Anonym (L)

Ha respekt för dig själv och var skeptisk och inte inbjudande. Du vet redan att du inte är första valet och sannolikheten för att hon verkligen vill vara seriös med dig är inte den största.

• Anonym (Glad)
    Anonym (Lina) skrev 2024-10-23 21:05:55 följande:

Hade hon inte velat träffa dig alls hade hon köpt äggen i affären, hon vill ha kontakt.

Det du kan göra är att vara trevlig mot henne, säga atthon är välkommen tillbaks om hon vill ha mer ägg då inser hon att du också vill ha kontakt.

Se om hon vill stanna på en kopp kaffe, säger hon nej är det bara äggen hon är ute efter, men vill hon mer så tackar hon ja eller säger att hon jättegärna vill det en annan gång men hinner inte nu...

Sedan gillar vi tjejer killar som är lite svåra, var inte för på om att ni sa ses, lämna det till henne...

Uppdatera oss när äggen är hämtade :)

Tack apsolut det ska jag göra 🙂
  • Bunny s

Hej! Vad spännande 😊 Jag tror absolut inte att hon hlr av sig för att hon på riktigt bara vill köpa ägg, som någon skrev. 
    Antingen så saknar hon dig på ett kärleksplan och vill komma med ursäkten ägg, för att se hur du verkar, om du kanske känner samma. 
    Eller så handlar det om att hon saknar dig och vill ha dig som vän och tänker att det kanske funkar nu när det gått en tid. 
    Hur känner du om det skulle vara det sista? Kan och vill du vara vän eller har du känslor kvar? 
    Som svar på din fråga om att vara så attraktiv som möjligt, var glad och vänlig men visa inte att du saknar henne (om du gör det). 
    Berätta gärna om du gjort några roliga saker senaste tiden, för att hon ska tänka att du haft fullt upp och inte legat och deppat ihop. Nämn såklart inget om andra tjejer och fråga inte henne något sånt heller. 
    Lycka till och berätta gärna hur det blev 😊

• Anonym (Glad)
    Bunny s skrev 2024-10-23 21:43:46 följande:

Hej! Vad spännande 😊 Jag tror absolut inte att hon hlr av sig för att hon på riktigt bara vill köpa ägg, som någon skrev. 
    Antingen så saknar hon dig på ett kärleksplan och vill komma med ursäkten ägg, för att se hur du verkar, om du kanske känner samma. 
    Eller så handlar det om att hon saknar dig och vill ha dig som vän och tänker att det kanske funkar nu när det gått en tid. 
    Hur känner du om det skulle vara det sista? Kan och vill du vara vän eller har du känslor kvar? 
    Som svar på din fråga om att vara så attraktiv som möjligt, var glad och vänlig men visa inte att du saknar henne (om du gör det). 
    Berätta gärna om du gjort några roliga saker senaste tiden, för att hon ska tänka att du haft fullt upp och inte legat och deppat ihop. Nämn såklart inget om andra tjejer och fråga inte henne något sånt heller. 
    Lycka till och berätta gärna hur det blev 😊

Jag har ju jätte starka känslor för henne jag älskar henne och vill vara mer än vän 🙂
  • Anonym (Glad)
    Anonym (Glad) skrev 2024-10-23 22:07:07 följande:
    Jag har ju jätte starka känslor för henne jag älskar henne och vill vara mer än vän 🙂
    Men det är ju en väldigt bra fråga om man ska vara vän med henne eller inte för att öka sjangserna att det ska bli vi I gen ?
  • Anonym (Anta inget)
    Anonym (Glad) skrev 2024-10-23 22:13:47 följande:
    Men det är ju en väldigt bra fråga om man ska vara vän med henne eller inte för att öka sjangserna att det ska bli vi I gen ?
    Snälla du, chanserna, INTE shangserna.
  • Anonym (Glad)
    Anonym (Glad) skrev 2024-10-23 22:07:07 följande:
    Nu har hon varit och hämtat äggen och det gick sådär men jag bjöd in henne på kaffe och det tackade hon ha till och vi pratade en stund jag var bara mig själv gav henne lite komplimanger sen frågade jag om hon skulle kunna tänka sig att börja dejta i gen och då sa hon att hon inte riktigt va där ännu men vi kramades 2 gånger och det va långa kramar
  • Anonym (Lina)

Långa kramar är mycket positivt Skrattande

Ta det lugnt med henne nu och försök surfa i hennes hastighet så håller vi tummarna..

Uppdatera om det händer något mer :):):)

• Anonym (Glad)
    Anonym (Lina) skrev 2024-10-24 16:54:43 följande:

Långa kramar är mycket positivt Skrattande

Ta det lugnt med henne nu och försök surfa i hennes hastighet så håller vi tummarna..

Uppdatera om det händer något mer :):):)

Det ska jag göra 🙂
  • Anonym (L)
    Anonym (Glad) skrev 2024-10-24 17:11:07 följande:
    Det ska jag göra 🙂
    Så hur har det gått?
Svar på tråden Min ex flickvän har hört av sig efter 2 månader