• Anonym (Kvinna)

Killen har fått större kön

Har varit med om det här två gånger.

att kille jag träffat som det känns väldigt bra med när det gäller kemin och som har har storlek mindre i kön, plötsligt får större.
    första gången det hände var länge sen och bekräftades av hans bästis när de badade bastu.
    nu har det definitivt hänt igen. Har en ny kille och jag tyckte om att vara nära honom även om könet kändes väldigt litet. Men så började könet plötsligt bli bredare och nu även större på längden. Hur sjutton går det här till. Och nej det är varken att jag vant mig eller inbillar mig. Det både känns och verkligen syns!

någon som varit med om samma?

• Svar på tråden Killen har fått större kön
  • Anonym (isch)

Du ger väldigt lite information.. är det under samma tillfälle så han kan ha fått stånd? Eller är det olika tillfällen?

Mannens kön kan förstås variera stort i storlek beroende på upphetsning men även på om han tagit några piller.

Är ni väldigt unga kan ju puberteten gett honom en större penis..

Sen kan man faktiskt få den att bli större genom olika övningar. Har själv ökat omkretsen på min från ~12-14 cm..

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (isch) skrev 2024-10-23 13:39:50 följande:

Du ger väldigt lite information.. är det under samma tillfälle så han kan ha fått stånd? Eller är det olika tillfällen?

Mannens kön kan förstås variera stort i storlek beroende på upphetsning men även på om han tagit några piller.

Är ni väldigt unga kan ju puberteten gett honom en större penis..

Sen kan man faktiskt få den att bli större genom olika övningar. Har själv ökat omkretsen på min från ~12-14 cm..

Vi är inte väldigt unga. den har blivit större och större sen vi började träffas för ett halv år sedan. I början kändes den som ett finger och nu som ett halvstort manligt kön helt enkelt. Han tar inte piller. Men han har förklarat att han sällan känts så stark attraktion.
  • Anonym (Kvinna)

Storleken har i stort sett ökat till det dubbla.

• Motherinlaw

Jag var med en äldre kvinna under ca 5 års tid, jag har själv aldrig sett mitt eget könsorgan så speängfyllt som när hon och jag skulle ha sex. 

Hon var ingen modell på något sätt utan en traditionell småbarnsförälder men hon gick igång på mig och visade det. Hon visste hur hon skulle kåta upp mig extremt. 

Jag tror attraktion spelar roll, din kille är nog jävligt sugen på dig helt enkelt. 

• Anonym (Hipp)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-10-23 13:43:48 följande:
    Vi är inte väldigt unga. den har blivit större och större sen vi började träffas för ett halv år sedan. I början kändes den som ett finger och nu som ett halvstort manligt kön helt enkelt. Han tar inte piller. Men han har förklarat att han sällan känts så stark attraktion.
    Amfetamin kan tillfälligt göra penisen mindre så han kanske gått på tjack och slutat? Det är ju något han kunnat hålla tyst om.
  • Anonym (Abc)

Rejäl upphetsning brukar betyda kraftigare stånd. Kosten spelar också roll. Ketogen kost gav mig större. Träning kan nog också spela in.

Annars kan det vara potensmedel eller penispump.

• Anonym (Kvinna)
    Motherinlaw skrev 2024-10-23 15:28:18 följande:

Jag var med en äldre kvinna under ca 5 års tid, jag har själv aldrig sett mitt eget könsorgan så speängfyllt som när hon och jag skulle ha sex. 

Hon var ingen modell på något sätt utan en traditionell småbarnsförälder men hon gick igång på mig och visade det. Hon visste hur hon skulle kåta upp mig extremt. 

Jag tror attraktion spelar roll, din kille är nog jävligt sugen på dig helt enkelt. 

Ja jag tror det är precis så. Att jag bekräftar honom och tänder på honom och han kan då släppa oro och är dessutom väldigt attraherad. Tror det kan påverka storleken faktiskt. Som att den legat i träda. 

nu hade jag ändå fortsatt attraheras honom även om den inte ökat i storlek.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Abc) skrev 2024-10-23 16:00:59 följande:

Rejäl upphetsning brukar betyda kraftigare stånd. Kosten spelar också roll. Ketogen kost gav mig större. Träning kan nog också spela in.

Annars kan det vara potensmedel eller penispump.

Ok ja kan nog vara kosten också:)
  • Anonym (Cream)

Min älskare är stor och har två lägen. Han kan ha sex med 70% stånd men sen finns det en överväxel också, då blir det nästan för mycket och han måste vara försiktig. Jag kan knappt få in honom i munnen då, haha.

• Anonym (Prestigelös kärlek)

Jag har haft samma effekt på män, i synnerhet män som inte är så välutrustade och som har sett sex som något man förväntas PRESTERA i.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Cream) skrev 2024-10-23 18:22:52 följande:

Min älskare är stor och har två lägen. Han kan ha sex med 70% stånd men sen finns det en överväxel också, då blir det nästan för mycket och han måste vara försiktig. Jag kan knappt få in honom i munnen då, haha.

Aha haha spännande!
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Prestigelös kärlek) skrev 2024-10-23 18:31:42 följande:

Jag har haft samma effekt på män, i synnerhet män som inte är så välutrustade och som har sett sex som något man förväntas PRESTERA i.

Shit då måste det ju ligga något i det, stressen och pressen!
Svar på tråden Killen har fått större kön