• Anonym (Halvsvensk man)

    Svenska kvinnor sexualfientliga?

    Med tanke på allt käftande i min tråd om att svenska kvinnor är feta har jag lärt mig att ni älskar att käfta och gapa och bortförklara fakta med er feministiska ideologi. Jag undrar om det är för att ni är sexualfientliga som ni medvetet vill skrämma iväg män som ni klär er som luffare och är så feta som ni är? Någonting måste det beror på och klyftan mellan män och kvinnor ökar hela tiden. Svenska kvinnor kanske helt enkelt inte har något sexlust längre? 

  • Svar på tråden Svenska kvinnor sexualfientliga?
  • Anonym (Nina)

    Dina trådar säger mer om dig än det gör om kvinnor.
    Börja umgås i andra kretsar så slipper du kvinnorna du tycker är oattraktiva.

    Sen kanske kvinnorna inte är attraherade av sig, men det betyder inte att svenska kvinnor saknar sexlust.

  • Aniiee

    Och nästa tråd kommer heta "Svenska kvinnor vill bara knulla runt, de är så jävla promiskuösa".

    För röda trådar är för svåra att hålla för en del.


    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Anonym (Halvsvensk man)
    Anonym (Nina) skrev 2024-10-22 19:46:18 följande:

    Dina trådar säger mer om dig än det gör om kvinnor.
    Börja umgås i andra kretsar så slipper du kvinnorna du tycker är oattraktiva.

    Sen kanske kvinnorna inte är attraherade av sig, men det betyder inte att svenska kvinnor saknar sexlust.


    De flesta väljer betahannar som de kan bossa över och sen tycker dom att dom är för omanliga och träffar en alfahanne och har kvar betahannen som en provider. Funkar inte med en naturlig alfa som jag.
  • Anonym (Linn)

    När män uttrycker sig som du så dör iallafall sexlusten jäkligt fort.

  • Anonym (Kalle)

    Sexualfientliga? Du antar inte vad många svenska kvinnor som älskar sex. Problemet är att du inte förstår själv hur fel ditt resonemang är.

  • Mandel

    Jag har definitivt ingen brist på sexlust!  Är vare sig tjock eller klär mig i säck heller.
    Däremot är det otroligt svårt att i min ålder hitta en man som är normalviktig, smart/skärpt och med samma galna sexlust som mig och som inte har potensproblem!


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Freddie K

    Bara för att du TS inte kan få något så betyder inte det att kvinnor är sexfientliga. Du borde uppdatera din kvinnosyn!


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Alfa??????)
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-22 19:53:43 följande:
    De flesta väljer betahannar som de kan bossa över och sen tycker dom att dom är för omanliga och träffar en alfahanne och har kvar betahannen som en provider. Funkar inte med en naturlig alfa som jag.
    En person som behöver uttala att den är alfa är så långt ifrån alfa det går att komma. 
  • Anonym (Yngre män är bäst)
    Mandel skrev 2024-10-23 10:38:41 följande:

    Jag har definitivt ingen brist på sexlust!  Är vare sig tjock eller klär mig i säck heller.
    Däremot är det otroligt svårt att i min ålder hitta en man som är normalviktig, smart/skärpt och med samma galna sexlust som mig och som inte har potensproblem!


    Exakt, så fort de passerar 35-40 så kan de knappt få upp den, blir en halvslak sak som inte gör nån nytta. Fruktansvärt oattraktivt. 
  • Freddie K
    Anonym (Yngre män är bäst) skrev 2024-10-23 11:20:18 följande:
    Exakt, så fort de passerar 35-40 så kan de knappt få upp den, blir en halvslak sak som inte gör nån nytta. Fruktansvärt oattraktivt. 
    Jag är 41 och jag har inga problem med att få upp den. Det är snarare tvärtom. Skäms
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Äckel Deluxe)

    Vad är TS för ett litet äckel.Seriöst?? Dessutom verkar du lida av psykisk ohälsa. Så kanske inte så jätte konstigt att kvinnor blir torrare än fnöske när du börjar. 

    Dessutom skiter nog de kvinnorna som du nämner, fullständigt i det. Du får fortsätta dina "blue balls" dagar i ensamhet. Sittandes på ett forum dag ut och in. Där det riktigt sorgliga är att du aldrig kommer förstå att du själv är problemet. Det är också grymt osexigt, korkade män.

  • Anonym (K)

    Utslängd från flashback, gravt uttråkad och anser att FL ska vara klotterplank för dina ointressanta provokationer?

    Moderatorer, dags att blocka kontot?

  • Anonym (Yngre män är bäst)
    Anonym (K) skrev 2024-10-23 11:55:27 följande:

    Utslängd från flashback, gravt uttråkad och anser att FL ska vara klotterplank för dina ointressanta provokationer?

    Moderatorer, dags att blocka kontot?


    Många av männen på FB är betydligt vettigare och manligare än TS. 
  • Anonym (K)
    Anonym (Yngre män är bäst) skrev 2024-10-23 12:51:09 följande:
    Många av männen på FB är betydligt vettigare och manligare än TS. 
    Jag skulle inte veta men då platsar han tydligen inte (ens) där. Tja...
  • Anonym (Yngre män är bäst)
    Anonym (K) skrev 2024-10-23 14:14:12 följande:
    Jag skulle inte veta men då platsar han tydligen inte (ens) där. Tja...
    Det finns dåliga där med såklart men jämfört med TS... så är de betydligt mer välbildade och har social kompetens vilket TS här inte har något av. 
  • Anonym (Kalle)

    Är det samma TS som framställer sig själv som alfahanne? Då är det säkert en delförklaring till varför ts upplever att svenska kvinnor är sexualfientliga. 

  • Anonym (Nina)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-10-23 15:07:15 följande:

    Är det samma TS som framställer sig själv som alfahanne? Då är det säkert en delförklaring till varför ts upplever att svenska kvinnor är sexualfientliga. 


    Haha ja det är samma 😂 alfahannen som vill ha lydiga och följsamma kvinnor som inte leker med barn på busshållsplatser, alltid är sminkade, inte går upp i vikt eller får självförtroende efter att de fött barn. Sen undrar han varför kvinnorna inte har någon sexlust.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Nina) skrev 2024-10-23 16:00:26 följande:
    Haha ja det är samma 😂 alfahannen som vill ha lydiga och följsamma kvinnor som inte leker med barn på busshållsplatser, alltid är sminkade, inte går upp i vikt eller får självförtroende efter att de fött barn. Sen undrar han varför kvinnorna inte har någon sexlust.
    Stackars alfahannen som så kapitalt misslyckas med att leda svenska kvinnor. Vad jag lider med honom. 😂
Svar på tråden Svenska kvinnor sexualfientliga?