Folk som försvinner under åren
Har haft många bekantskaper under åren, kanske främst jobb kompisar som man varit väldigt intensiv med på jobbet och kommit nära. Flera av dessa har försvunnit under åren fast vi varit väldigt nära och länge. Antingen genom att någon slutat eller genom att det skurit sig. Upplevt det tyvärr mellan kvinnor kan uppstå rivalitet, även om jag inte känner såna känslor själv.
Har privat familj, särbo, barn och två vänner som hängt kvar jag träffar kanske totalt 3 gånger i månaden.
Kan känna en ensamhet och sorg över att vara ensam även om jag egentligen inte är det. Önskar jag hade fler vänner, eller i alla fall en som jag vore jätte nära och kunde göra och prata om allt med. Tror detta blivit mer påtagligt nu då det är väldigt dålig stämning på min arbetsplats och min jobb bästis jag hade och jag har kommit ifrån varandra där. Då blev de andra bristerna på jobb mycket tydligare. Söker nytt men kan ju ta tid.
Rent logiskt har jag inte egentligen tid med mer umgänge nu när jag har särbo som jag träffar mycket..men känslan är likväl där. Någon som känner igen sig? Känner att har jag inte honom sen har jag två vänner som jag inte ens träffar så ofta. Har försökt träffa fler men det rinner alltid ut i sanden.