• Anonym (Lyva102)

Träffa

Hej min man och jag har kommit in i en period då vi vill har trekant eller träffa par vi är 33-36 .
    Frågan är hur gör man för att träffa trevliga människor som har samma tankar som oss? tack.

• Svar på tråden Träffa
  • Anonym (smålandM)

Bc
    Hemligg
    Tinder
    Happypanncake.

• Ztiff2

Nu ligger min tjej bara med andra och skickar bilder. Bodycontact och skapa en tinder och vara öppen med vad som gäller 

• Anonym (Kvinna 40+)

Besök en swingersklubb 😃 enkelt, diskret och tryggt. Alla är där i samma syfte, ett nej respekteras alltid och man slipper raggande och konstiga typer på BC. Testat hemmaligg men föredrar alla dar i veckan att gå på klubb. Rekommenderar Södra Swingers, fint välkomnande som nybörjare och man delar i det man vill om man vill 😉

• SannnaB

Jag älskar att ha trekant. Tyvärr har jag inte varit på swingers klubb än. 

• LindaPhil

Det är väl helt okej tycker vi, att ni vill prova på något sådant, men ni måste på allvar fundera på vad det innebär för ert förhållande.
    Skilja mellan sex och känslor.
    Tänka hur det kommer att se ut mellan er under "akten" och ännu viktigare efteråt.
    Hur ni kommer att se på varandra vid frukostbordet efter en het natt med en tredje part.

Den fantasi är inte ovanlig, men den kan förstöra ett par om ni inte har tänkt ut det hela...

Att gå på en klubb som andra har rekommenderat kan vara en bra idé, men i början enbart för att titta på hur det går till och prata med andra om hur de upplever det.

Lycka till...

• Anonym (Spännande.man)
    Anonym (Lyva102) skrev 2024-10-22 12:01:38 följande:
    Träffa

Hej min man och jag har kommit in i en period då vi vill har trekant eller träffa par vi är 33-36 .
    Frågan är hur gör man för att träffa trevliga människor som har samma tankar som oss? tack.

Hade verkligen varit spännande att träffa andra par med min sambo. Skulle gärna träffa par och ha sex tillsammans i samma rum och sedan ta det vidare sen kanske till att få känna på varandras partner etc. 🙂
  • Anonym (Spännande.man)
    SannnaB skrev 2024-10-23 09:17:18 följande:

Jag älskar att ha trekant. Tyvärr har jag inte varit på swingers klubb än. 

Swingersklubb skulle vara spännande att gå till någon gång. 
    Måste man byta partners eller kan man bara gå dit och ha sex med sin partner i miljö ned andra par som har sex? 
Svar på tråden Träffa