• Anonym (K.)

Blödningar + cellförändringar

Har sista kontrollen för snart 2 år sedan fått cellförändringar och skulle på återkontroll runt 3 år senare om jag inte missminner mig. Men så sista månaderna har jag fått blödningar/blod blandade flytningar efter sex (dem kommer efter någon timme och håller i sig en dag eller så).
    Likaså vid ägglossning är det liknande jag har fått. 
    Har samma partner sen många år (så inga könssjukdomar osv) och är nu rädd för det är något allvarligt. Har kontaktat bm men någon här kanske som haft samma och kan berätta vad det ledde till? 

• Svar på tråden Blödningar + cellförändringar
  • McIris

Hade du cellförändringar som skulle kollas åter efter 3 år? Låter långt emellan.

Det kan vara allt ifrån torrt, hormonellt, myom eller cellförändringar som blivit värre. 

Jag hade livmoderhalscancer för 8 år sen och hade då konstiga flytningar i mängder. Men många får ju konstiga blödningar just vid den sjukdomen. Bra att du kollar!

• Anonym (K.)
    McIris skrev 2024-10-21 23:04:00 följande:

Hade du cellförändringar som skulle kollas åter efter 3 år? Låter långt emellan.

Det kan vara allt ifrån torrt, hormonellt, myom eller cellförändringar som blivit värre. 

Jag hade livmoderhalscancer för 8 år sen och hade då konstiga flytningar i mängder. Men många får ju konstiga blödningar just vid den sjukdomen. Bra att du kollar!

Jag kan ha fel men jag har för mig det stod så på lappen. 
    Ja fast bm just nu jag skrivit med via 1177 verkar mer ifrågasatt än hjälpsam så får se om jag ens får en tid. Jag vill verkligen kolla
Svar på tråden Blödningar + cellförändringar