• Anonym (Borta?)

Var tog Flashbacks goreforum vägen?

Har letat efter trådarna i Flashbacks mondo/gore avdelning men de verkar inte finnas kvar längre. Vet någon var de tagit vägen och om det var ett offentligt beslut att ta bort möjligheten att diskutera dessa ämnen? 

• Svar på tråden Var tog Flashbacks goreforum vägen?
  • EnAnonumius
    Anonym (Borta?) skrev 2024-10-21 19:03:37 följande:

Har letat efter trådarna i Flashbacks mondo/gore avdelning men de verkar inte finnas kvar längre. Vet någon var de tagit vägen och om det var ett offentligt beslut att ta bort möjligheten att diskutera dessa ämnen? 

Du har postat tråden i helt fel forum.. Detta är familjeliv inte Flashback.

Om du undra vad en forums avdelning på Flashback har tagit vägen så kan du ju fråga på Flashback. Borde ju inte vara så svårt att räkna ut egentligen att man skall fråga om Flashback, så tar man det ju på Flashback, och inte på Familjeliv?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Borta?)
    EnAnonumius skrev 2024-10-21 20:04:02 följande:
    Du har postat tråden i helt fel forum.. Detta är familjeliv inte Flashback.

Om du undra vad en forums avdelning på Flashback har tagit vägen så kan du ju fråga på Flashback. Borde ju inte vara så svårt att räkna ut egentligen att man skall fråga om Flashback, så tar man det ju på Flashback, och inte på Familjeliv?
    Men nu var jag så busig att jag ställde frågan här. Vet du något om saken eller ville du bara synas lite? 
  • Anonym (Hm)

Fråga på Flashback. 

• Anonym (Mohahaa)
    Anonym (Borta?) skrev 2024-10-21 20:29:06 följande:
    Men nu var jag så busig att jag ställde frågan här. Vet du något om saken eller ville du bara synas lite? 
    Det heter inte busig, det heter korkad.
  • Anonym (Svampen#)

Många bittra feminister på det här forumet så jag tänkta att jag skulle bidra. 

Det kan vara så att du måste vara medlem på Flashback för att kunna se det. Vissa delforum är dolda för ickemedlemmar, gore kan ingå där då det är ganska extrema klipp och bilder där, minst sagt. 
  • Anonym (!)
    Anonym (Svampen#) skrev 2024-10-21 21:52:56 följande:
    Många bittra feminister på det här forumet så jag tänkta att jag skulle bidra. 
    Trevligt att du ville bidra. Tycker du att familjeliv saknade IQ-befriade personer, är det därför du ville bidra lite?
  • klyban

Allt är kvar, så varför frågar du en så konstig fråga då för?
    Men såklart man måste vara tillräckligt gammal för vara på Flashback också.

Så svaret är att inget har tagit vägen någonstans, dock en rätt komisk trådstart med tanke på detta.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Var tog Flashbacks goreforum vägen?