Jobba på sig själv
Hej. behöver skriva av mig lite
Jag har träffat en person i strax över 3 månader.
Allt har flytit på o båda har känt att allt känts så rätt med varandra på alla plan.
De som har strulat till allt är att i början vändes hennes värld lite upp o ner med jobb o behövde fokusera på o hitta något nytt. o efter de har hon inte riktigt hittat tillbaka till den person hon vill vara o vad hon vill ge i relationen.
Nu kom slaget att hon ville avsluta för att hitta tillbaka till sig själv, men säger att de finns känslor och att allt har varit fint mellan oss men att hon har dåligt samvete att hon inte kunnat ge lika mkt tillbaka, samt att hon verkligen kännt att jag är en person hon hade velat vara med. Men hon vill inte slösa min tid då hon inte vet när hon känner sig mentalt redo o ge sin energi för en relation.
Förstår att de är för mig att acceptera o gå vidare. Men känslorna är så starka o hon ger hintarna att hon igentligen vill va med mig men inte klarar av att ge de jag behöver just nu då hon vill vara sitt bästa jag för att kunna ge mer än vad hon gjort.
Vet inte vart man ska ta vägen. Är snart 40 o har inga barn o börjar ge upp.
Speciellt när man äntligen hittar någon som man verkligen klickar bra med, o alla stunder ihop har känts så naturliga o inget som varit påtvingat.