• Anonym (nehre)

Finns det någon kvinna?

Jag är osäker på mitt utseende, tycker att jag har stor näsa, mätte den och den var 6 cm lång. Jag vill också förändra mitt utseende, göra den finare. Jag vill skicka en bild till någon kvinna som kan ge mig tips på hur jag bäst kan förbättra mitt utseende. Vet att detta tråd låter konstigt men har ingen att fråga. Har självförtroende men vill bara se bättre ut. Om någon kan bedöma hur jag bäst kan se bra ut, skriv här, så skickar jag en bild på mig till dig via pm. Är mycket överviktig så jag tränar varje dag för att gå ner i vikt, det vet jag måste fixas, mest för hälsans skull plus tycker jag att jag skulle se bättre ut.

• Svar på tråden Finns det någon kvinna?
  • Anonym (K)

Vad har du för användarnamn?

• Anna7719

Vet du om en sak, man kan vara snygg som fan men bli ful pga personligheten. Sen kan man vara "ful" och bli fin av personligheten.
    Man får försöka tänka positivt om sig, träna om man vill för hälsan och sin egen skull..

• Anonym (P)
    Anna7719 skrev 2024-10-21 08:06:57 följande:

Vet du om en sak, man kan vara snygg som fan men bli ful pga personligheten. Sen kan man vara "ful" och bli fin av personligheten.
    Man får försöka tänka positivt om sig, träna om man vill för hälsan och sin egen skull..

Visst är det så. Har hört från mer en en tjej att jag har en fantastisk personlighet och att om jag fixade till mitt utseende skulle jag inte ha några problem att träffa någon.
  • Justini
    Anonym (K) skrev 2024-10-21 07:36:27 följande:

Vad har du för användarnamn?

justini heter jag:)
  • Justini
    Anna7719 skrev 2024-10-21 08:06:57 följande:

Det vet jag redan.....
  • SolXOXO

det är attraktivt att ha en stor näsa tycker jag
    tror inte det är näsan du ska fokusera på,  mer tankarna om dig själv.

Själv så gjorde jag en skönhetsoperation en gång av min kropp,  bröstförminskning, tror jag hade klarat mig bra utan den egentligen, men när jag var yngre tyckte jag att andra sexualiserade min kropp, pga brösten vilket var väldigt ovälkommet, folk gjorde antaganden om mig som var osanna beroende på mitt utseende, blev tafsad på och fick kommentarer, vid flera tillfällen, både av kvinnor och män, sen gick jag alltid o gömde mig i stora kläder och visade mig aldrig naken för killar.

Kunde släppa de tankarna mer efter operationen dock, vilket varit skönt, men idag när jag är äldre hade jag ägt min kropp på ett annat sätt och inte låtit andra påverka mig så mycket.

Hoppas du kommer fram till ett beslut som ger dig frid i alla fall, jag hade gett det lite tid och ge dig själv chansen att släppa alla tankar ett tag :) 

• SolXOXO

Det låter väldigt utseendefokuserat Har blivit både kär och kåt i överviktiga killar, fast jag själv är normalviktig, dock är det jobbigt när man lever ihop att man har olika levnadsvanor, den ene inte alls har orken eller lusten som en själv att vara aktiv, äta sunt eller ta hand om sin kropp, jag ser det som en beroendesjukdom, och ser det som att min partner skadar sig själv, sen blir jag den jobbiga som påpekar eller försöker pusha på, det vill jag inte vara, talar av erfarenhet från en sånn relation.

Anonym (P) skrev 2024-10-21 09:46:59 följande:
    Visst är det så. Har hört från mer en en tjej att jag har en fantastisk personlighet och att om jag fixade till mitt utseende skulle jag inte h
    Anonym (P) skrev 2024-10-21 09:46:59 följande:
    Visst är det så. Har hört från mer en en tjej att jag har en fantastisk personlighet och att om jag fixade till mitt utseende skulle jag inte ha några problem att träffa någon.

a några problem att träffa någo
Svar på tråden Finns det någon kvinna?