Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-20 23:07:15 följande:
Massera fittan som förspel - någon som testat?
Någon kvinna som testat på att få sin vulva/venusberg som förspel inför sex? Hur var er upplevelse?
Det är nått jag själv starkt skulle rekommendera som förspel. Jag brukar gilla att massera kvinnors underliv inför sex. Det skapar en lugn känsla inför sex. Kvinnan blir mer avslappnad och kåtare av det.
Är man men svarar ändå ;) Personligen har jag upplevt massage beröring av fittan om den utförs sensuellt som ett fantastiskt förspel på två kvinnor jag träffar, det är dock inte för alla utan min uppfattning är att lätt beröring, smekningar av nacke, hals, lätta kyssar är en mer gängse och uppskattad form av förspel om vi pratar fysiskt förspel. Det kanske svåraste, det mentala förspelet tenderar vi män lätt att hoppa över. De två kvinnor jag träffar älskar att starta upp våra intima träffar med just massage eller yoni med mer strikta rörelser och massage för att långt senare bli kysst och omfamnad.
Hoppas några kvinnor kommer in här och svarar snart då detta var en intressant frågeställning av dig TS.