Söker hopp 🙏🏼🙏🏼
Jag blev gravid med en lutealfas på 8 dagar!
Jag blev gravid med en lutealfas på 8 dagar!
Åh tack för svar! Vad skönt att höra! Fick du bekräftat på något sätt att lutealfasen också var bara 8 dagar? 🙏🏼 hur många försök tog det för dig?
hade koll på ägglossning / menscykel med ägglossningstest.
det tog 6 månader, det var med sonen född -23
nu har jag försökt skaffat ett syskon i 6 månader men inte lyckats, blev dock gravid redan andra försöket men det slutade i tidigt missfall, så blir minst 7 månader av ?försök? för oss.
Har numera oftast lutealfas på 10 dagar så hoppades det skulle gå snabbare än första graviditeten.
Hur långt efter äl fick du plus på test? 🙏🏼 Skont att höra att det inte verkar vara helt kört iallafall. Har tidigare haft normal lutealfas på runt 14 dagar och blev gravid på första försöket den gången jag blivit gravid. Men efter förlust i intrauterin fosterdöd så verkar min cykel blivit rubbad o ägglossning har kommit både senare än normalt och kortare lutealfas 🥹 så är skönt att få lite hopp.
beklagar ert missfall ❤️ hoppas det tar sig snart! Tiden går så långsamt när man försöker
Tog första testet äl+11 och fick negativt och trodde det var kört för den månaden så tog inte nästa test förens äl+17 då jag hade känt små symptom dagarna innan.
senast jag blev gravid plussade jag på äl+13 men ja det slutade ju inte bra?
åh vad hemskt att höra ❤️????? håller tummarna att det blir bra för er också 🙏🏼