Sambo tar mig förgivet
Jag känner mig så leden ibland.. jag o min sambo har varit tillsammans i 5 år. Vi fick barn för 1,5 år sedan. de Första åren hade vi mycket sex, vi myste, höll handen o gosade mycket. Jag kände mig väldigt älskad. Nu vet jag inte vad som hänt, men jag känner mig så oälskad o tagen för givet. jag fattar att relationer förändras Men ska det verkligen vara såhär? Vi har inte haft sex på snart 2 år. Vi hade under graviditeten men slutade halvvägs. jag har alltid varit väldigt liten o tränad o har ännu snyggare kropp än före graviditeten nu så att han inte skulle tända på mig är det inte.. jag har försökt ta initiativ till sex, ge pikar men när man alltid får nej tappar man självförtroendet o lusten. Men det är allt annat med. Det känns verkligen som han har mig för givet O tråkig har han vlivit med. Hade han fått bestämma hade han suttit framför tvn dag ut o dag in. Ber jag om lite massage säger han alltid nej. Det finns liksom inte på kartan att vi skulle gosa o mysa något alls. De få gånger jag bjuder hit kompisar är allt jobbigt o negativt. Om jag påpekar något om vårt förhållande säger han att vi är inte nykära längre så vi myser inte. Gonatt puss är väl det ända jag får egentligen. sen tvivlar jag inte på att han inte vill vara tillsammans längre. Jag tror bara han är så sjukt bekväm. Nu har jag vår son som ger mig så otroligt mycket kärlek. Men ibland tänker jag att han får skylla sig själv om jag hade varit otrogen. Som sagt, jag har verkligen försökt att påpeka vårt sexliv, få lite närhet, men tillslut tröttnar man? någon som haft liknande i sin relation?