• Laa10

Hitta tillbaka till sitt ex

Hej alla! 

jag och mitt ex gjorde slut för 4 månader sedan.. snart har det gått 2 månader av No contact, jag har försökt att gå vidare, försökt Att tänka på annat men det går verkligen inte. Igår så avföljde han mig på instagram, vilket kändes jobbigt.. och betyder det något ?
    vi var tillsammans i nästan 2 år och bodde inprincip ihop..
    enligt min mening gjorde vi inte slut pga av att känslorna inte fanns där, det var dock mycket tjafs mot slutet och han jobbade extremt mycket vilket i sin tur gjorde så att jag inte kände mig varken sedd eller hörs. vi båda var väldigt kära när vi gjorde slut.. han sa till mig att ?om det är rätt kommer vi hitta tillbaka till varandra? 
    dock sist när jag hörde av mig för 2 månader sedan så var han kall emot mig och skrev att han inte ville mer, sedan dess har vi inte hörts och jag vill inte vara jobbig och skriva något?
    behöver tips och råd från er, finns det chans att han kontaktar mig? kommer killar alltid tillbaka? Har ni gjort slut med eran partner och sedan blivit ihop igen? Berätta era historier! 

jag har även gått till spådamer som säger att vi kommer hitta tbx till varandra? man kan ju inte annat än hoppas.. 

• Svar på tråden Hitta tillbaka till sitt ex
  • Fjäril kär

Den viktigaste frågan är ju om ni båda två jobbar på dom bitar som gjorde att ni bråkade och gjorde slut? 

Att ta tillbaka någon handlar ju om man ändrat sig och gjort dom förändringar som krävs av en? 

Kärleken kan finnas men också insikten om att man sårat någon så mycket att det faktiskt inte finns nån väg tillbaka.  Att en person faktiskt fått nog och inte orkar mer. 

• Anonym (Sveblix)

Åh det är så jobbigt! 

jag sitter lite i samma sits som dig, blev lämnad för en månad sen för han ville heller inte mer. Jag saknar och tänker på honom varje dag. Jag tror att de enda man kan göra är att backa och inte vara för på utan fokusera på sig själv. Skriv listor vad du tycker är kul att göra som du kan ta till när det känns som värst och för att distrahera sig. Typ lyssna på podd, träffa kompisar, göra något kreativt, träna etc. 

Det finns absolut chans att det blir ni igen men fastna inte i det utan blicka framåt. Han kanske behöver lite distans för att komma fram till vad han vill. Vad som är menat är menat de är det jag försöker tänka. ❤️

Svar på tråden Hitta tillbaka till sitt ex