• Laa10

Kommer mitt ex tillbaka?

Hej alla! 

jag och mitt ex gjorde slut för 4 månader sedan.. snart har det gått 2 månader av No contact, jag har försökt att gå vidare, försökt Att tänka på annat men det går verkligen inte. Igår så avföljde han mig på instagram, vilket kändes jobbigt.. och betyder det något ?
    vi var tillsammans i nästan 2 år och bodde inprincip ihop..
    enligt min mening gjorde vi inte slut pga av att känslorna inte fanns där, det var dock mycket tjafs mot slutet och han jobbade extremt mycket vilket i sin tur gjorde så att jag inte kände mig varken sedd eller hörs. vi båda var väldigt kära när vi gjorde slut.. han sa till mig att ?om det är rätt kommer vi hitta tillbaka till varandra? 
    dock sist när jag hörde av mig för 2 månader sedan så var han kall emot mig och skrev att han inte ville mer, sedan dess har vi inte hörts och jag vill inte vara jobbig och skriva något?
    behöver tips och råd från er, finns det chans att han kontaktar mig? kommer killar alltid tillbaka? Har ni gjort slut med eran partner och sedan blivit ihop igen? Berätta era historier! 

jag har även gått till spådamer som säger att vi kommer hitta tbx till varandra? man kan ju inte annat än hoppas.. 

• Svar på tråden Kommer mitt ex tillbaka?
  • Anonym (C)

Förmodligen inte då du fortfarande försöker hålla kvar han.

Poängen med no contact är inte att någon ska höra av sig efter en stund av bara tystnad. Det är för att du ska släppa taget om energin och börja fixa med dig själv så att du är mogen om den nu väljer att ens komma tillbaka. 

Ju mer du håller fast vid en relation med hjälp av energi, desto mindre chans är det att det ens ska kunna hända. 

• Anonym (C)

Och på ett sätt måste han ändå veta att allt det här var jobbigt för dig o sådär. Då kommer det ju ta lite längre tid innan han ens kommer tillbaka?

• Anonym (Anna)

Nej han kommer inte komma tillbaka.
    Han har släppt dig och gått vidare.
    Släpp honom och fokusera på dig själv och ditt liv.

Svar på tråden Kommer mitt ex tillbaka?