• jag84

    Adventskalender

    Jag och tjejen ska göra en kalender. Ge varandra småsaker varannan dag. Skulle behöva lite tips! 
    Behöver inte vara avancerat. Bara småsake, nån picknick, nåt sexigt plagg.Ge mig tips! Tack :)!

  • Svar på tråden Adventskalender
  • Eurydike

    Några saker i kalendern kan vara gåvor och andra tjänster. Du kan till exempel slå in ett recept på en middag du tänker laga åt henne, helkroppsmassage eller en badbomd inklusive gemensamt bad. Någon lucka kan vara en dikt du tycker om som påminner dig om henne. Fast nu börjar jag visst sväva iväg ☺️

  • Anonym (Rolle)

    Ouch.. Your fucked! xD

    Vad du än gör, se till att det finns en genomtänkt tanke bakom grejerna. Köp inte bara något random "bra att ha", typ tandborste och sånt. Hos kvinnor är det TANKEN som räknas. 

  • jag84
    Anonym (Rolle) skrev 2024-10-17 03:28:16 följande:

    Ouch.. Your fucked! xD

    Vad du än gör, se till att det finns en genomtänkt tanke bakom grejerna. Köp inte bara något random "bra att ha", typ tandborste och sånt. Hos kvinnor är det TANKEN som räknas. 


    Det förstår jag ;) Har idéer, men behöver fler tips. Tandborste är inte ett av dom ;)
  • jag84
    Eurydike skrev 2024-10-16 23:18:15 följande:

    Några saker i kalendern kan vara gåvor och andra tjänster. Du kan till exempel slå in ett recept på en middag du tänker laga åt henne, helkroppsmassage eller en badbomd inklusive gemensamt bad. Någon lucka kan vara en dikt du tycker om som påminner dig om henne. Fast nu börjar jag visst sväva iväg ☺️


    Allt det låter super! Men har faktiskt dom sakerna med redan :)
  • Anonym (Rolle)

    Har tyvärr inga tips.. Vad man än föreslår så kan det bli fel, och då är jag trots allt själv kvinna. Mycket enklare att köpa till er män för ni behöver alltid en ny deo, nya kalsonger eller strumpor 

  • Anonym (Anna)

    En spa kväll med mask och fotbad (om din tjej tycker om sånt), göra ett litet bildkollage på er, ett foto på er från ett fint minne och skriva något fint till bilden, fixa en myskväll med hennes favorit serie/film och hennes favorit snacks. Ett tips till helgen är att fixa en brunch frukost. Hoppas något tips hjälpte!

  • Eurydike
    jag84 skrev 2024-10-17 10:11:33 följande:
    Allt det låter super! Men har faktiskt dom sakerna med redan :)
    Attans! Hoppas du kommer på fler saker då 🥹
Svar på tråden Adventskalender