• Lazzi

Tummen

Skulle man inte kunna göra så man ser vilka som ger tummen upp och tummen ner

• Svar på tråden Tummen
  • Anonym

Varför det?
    Kan man svara dubbelanonymt så är det rimligt att tumma dubbelanonymt också.

• Fjäril kär

Det har man kunnat förut , iallafall via dator . Såklart inte anonyma men alla som tryckte som sig själv syntes. 

• Anonym
    Fjäril kär skrev 2024-10-15 09:14:44 följande:

Det har man kunnat förut , iallafall via dator . Såklart inte anonyma men alla som tryckte som sig själv syntes. 

Har man? Här på FL?
    Det har jag inte sett och då har jag ändå varit medlem här ganska länge.

Så antingen har jag missat det (svårt att tro) eller så är det väldigt länge sedan.

Kan man se någonstans hur länge man varit medlem?
  • Anonym (FL-veteran)
    Fjäril kär skrev 2024-10-15 09:14:44 följande:

Menar du på den tiden man inte kunde göra tummar utan att samtidigt göra ett inlägg?
  • Fjäril kär
    Anonym skrev 2024-10-15 09:28:37 följande:
    Har man? Här på FL?
    Det har jag inte sett och då har jag ändå varit medlem här ganska länge.

Så antingen har jag missat det (svårt att tro) eller så är det väldigt länge sedan.

Kan man se någonstans hur länge man varit medlem?
    Det är säkert alla gånger ish 15 år sedan den funktionen kom och gick . Det blev givetvis en funktion som inte höll då alla trådar spårade ur då man istället diskuterade vem som tryckte tumme ner . 
  • Fjäril kär
    Anonym (FL-veteran) skrev 2024-10-15 10:54:33 följande:
    Menar du på den tiden man inte kunde göra tummar utan att samtidigt göra ett inlägg?
    Kan ha varit då ja. Det var en kortlivad funktion minns jag. 
  • Anonym
    Fjäril kär skrev 2024-10-15 11:07:18 följande:
    Det är säkert alla gånger ish 15 år sedan den funktionen kom och gick . Det blev givetvis en funktion som inte höll då alla trådar spårade ur då man istället diskuterade vem som tryckte tumme ner . 
    Ok, tack för svar. Så länge har jag inte hängt här, kan vara max tio år kanske.
  • Anonym (Tummelisa)
    Lazzi skrev 2024-10-15 09:00:30 följande:
    Tummen

Skulle man inte kunna göra så man ser vilka som ger tummen upp och tummen ner

Undrar också varför? En del tar verkligen dessa tummar på alldeles stort allvar.
  • Anonym (Dalahästen)

Varför?
    Det spelar väl ingen roll vem som trycker tummar?

Svar på tråden Tummen