• Anonym (Viet)

Vilken färg ser ni?

Vilken färg ser ni på blodådrorna?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg ser ni?
  • Anonym (Viet)
    Anonym (H) skrev 2024-10-13 13:16:46 följande:

Spelar det ngn roll?

Försöker hitta min underton men kan inte avgöra själv. Så för mig spelar det roll :)
  • EnAnonumius

Alltså de har en normal färg, blodådror när man ser dem genom huden så får de en lite blålila färg ton.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Viet)
    EnAnonumius skrev 2024-10-13 13:21:15 följande:

Alltså de har en normal färg, blodådror när man ser dem genom huden så får de en lite blålila färg ton.

Jag ifrågasätter inte ifall de är normal färg, jag undrar bara vilken färg de är. För att förstå om jag har en kall underton eller varm. 
  • EnAnonumius
    Anonym (Viet) skrev 2024-10-13 13:27:19 följande:
    Jag ifrågasätter inte ifall de är normal färg, jag undrar bara vilken färg de är. För att förstå om jag har en kall underton eller varm. 
    Vem har lurat i dig att man kan se sånt på blodådrorna?

Som sagt, oavsett om man har en kall/varm hudton så är färgen den samma på blodådrorna, då, som sagt, blodådror får en visas blålila färgton genom huden.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Eli)

Jag skulle säga att du har en kall underton baserat på vad jag ser på ådrorna, fast det är såklart lättast att avgöra om man även vet färgen i ansiktet.

Jag själv har varm underton och mina ådror ser mer gröna ut. Dina ser ut att vara blå eller lila.

• Anonym (Linda)
    Anonym (Viet) skrev 2024-10-13 13:27:19 följande:
    Det ser du mycket lättare i ditt ansikte. Bara håll upp plagg i olika färger invid ditt osminkade ansikte så lär du se vad du ser pigg och glad ut i.
Svar på tråden Vilken färg ser ni?