Sex med mycket yngre
Skriver inte för att bli dömd eller liknande utan bara för min egen skull. utöver Bra jobb, hus, dagliga aktiviteter, sport och träning .. hjälper då o då med matte och NO som stadybody helt kostnadsfri .. sen två år tillbaka hade grannes dotter och hjälper hon. hon är 17 idag. vacker tjej med trasslig familjeliv som försöker göra sitt bästa.sen en tid tillbaka kände att hon försöker göra närmande som jag gång på gång avvisar på ett diskret sätt, men det upprepades för varje lektion. För varje gång min vuxen auktoritet blev lite knäckt hur jag försökte att vara ointresserad Men samtidigt längtade efter ny bild lektion. jag är 40+ och borde väl klara det. trodde jag?tills en kväll hon ringde och vill bli hämtad, ledsen och lite uppgiven.. kille har gjort slut och föräldrar som vanligtvis dricker mycket hade vild fest hemma. Jag hämtade hon och körde hem till mig. har en uthyrnings del av huset och hon vet att hon få vara där som tidigare. men det blev inte så. Släppte in hon där och gick till min det av huset. Satt i soffan och kollade på tv.. det regnade ute. plötslig står hon där .. framför mig andnöd, lätt klädd i line och trosa, med allsin vackra.. och det brast för mig. jag tappade marken under mig, min nej sida smälte som is en varm sommar dag och vi blev ett. Jag vet inte hur många gånger vi hade sex den kvällen, det tog långt in i natten. Jag vet att ha hon och vara inne i henne var upplevelse utanför den vardagliga. Och det tar inte slut där. vi har våra liv på vår din sida men dessa nätter upprepas med jämna mellanrum. Det få mig att längta och vara ointresserad för andra kvinnor när jag är ute. känner ingen behöv. kan inte fortsätta liksom kan inte sätta punkt för dessa möte.