• Anonym (Undrar)

Har ni råkat ut för/eller var den som har sett någon i ett omklädningsrum och pratat vidare om hur personen ser ut naken?

Jag och min man diskuterade detta. En av oss byter om inne på en toalett för att inte råka ut för att andra pratar vidare om hur man ser ut utan kläder. Den andra av oss tror inte att andra pratar vidare av respekt för personen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni råkat ut för/eller var den som har sett någon i ett omklädningsrum och pratat vidare om hur personen ser ut naken?
  • Anonym (Klara)

Alltså vad är det man ska föra vidare? Att man såg en kvinna man inte känner som har hängpattar? Då har man väl ganska lite i sitt liv som är intressant. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Hmm)

Det är väl standard när man gick i mellan och högstadiet.

Den största mobbaren med störst kuk gick omkring och berättade för alla tjejer om alla killar med små snoppar.

Jag vet inte om jag blev drabbad, men hörde när han berättade om en annan klasskamrat och alla tjejer skrattade. Han berättade även om flera andras som jag fick veta av tjejerna. 

• Anonym (Hmm)

I övrigt så har mpbbaren ingen familj idag. Han har haft förhållande med en kvinna som var äldre än hans mamma och endast försökt leva på sina x rent ekonomiskt. 

• Anonym (Hmm)

Och han våldtog en 9 åring i en buske som ville ha cigg. Hel svensk.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Klara) skrev 2024-10-12 00:03:54 följande:

Alltså vad är det man ska föra vidare? Att man såg en kvinna man inte känner som har hängpattar? Då har man väl ganska lite i sitt liv som är intressant. 

Jag själv tycker sånt är ointressant men har hänt att andra sagt att en viss kille har stor/liten snopp tex. Går även rykten om vissa kändisars storlek. När man är naken är man lite utsatt om man inte är bekväm i det. 

Det är ju egentligen enkelt att någon säger saker som hon ä är helrakad där nere, han har ett stort födelsemärke på ena skinkan eller hennes bröst ser ut si eller så. Ja sånt många inte vill att andra pratar vidare om helt enkelt. 

Ja de som pratar så har lite i sitt liv, men folk är kapabla till det mesta. Jag själv tittar inte ens på andra i ett omklädningsrum av respekt. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-10-12 04:38:27 följande:

Det är väl standard när man gick i mellan och högstadiet.

Den största mobbaren med störst kuk gick omkring och berättade för alla tjejer om alla killar med små snoppar.

Jag vet inte om jag blev drabbad, men hörde när han berättade om en annan klasskamrat och alla tjejer skrattade. Han berättade även om flera andras som jag fick veta av tjejerna. 

Fy vad tragiskt!! Förstår att han inte har det lätt idag. 
  • Melerad ögonfärg

På badhus eller liknande så ser man massa kroppar. Man noterar saker men funderar inte mer på det. Jag har tecknat mycket så jag kanske är lite mer intresserad än genomsnittet. Men inte på ett sexuellt sätt. Jag skulle heller inte diskutera andras kroppar med andra. 

Svar på tråden Har ni råkat ut för/eller var den som har sett någon i ett omklädningsrum och pratat vidare om hur personen ser ut naken?