Blödning deluxe v 13+3
Jag behöver lite pepp här ! Fick reda på den här graviditeten i v 9.. det pga jag trott jag haft min mens , det som gav misstankar var faktiskt en öroninflammation.. samma dag som jag tog 10 olika gravtest med samma plus så fick jag en ljusrosa blödning . Detta var en torsdag och på tisdagen gjorde man ett vul för att datera. allt såg bra ut Och jag var i v 8+5. Igår var jag på ul traöjud för kub och en sprattöig välmående bebis kunde vi se! Vi kunde t.o.m. räkna hens tår! Har mått förjävligt med illamående och ett hemskt humör.
imorse börja jag blöda och det var onte lite. Fick små klumpar på pappret och en större . Åkte till gyn och bebisen mådde bra men man kunde också se som ett blåmärke i moderkakan. Men jag kunde åka hem med orden att det kan vara början till ett missfall, men det behöver inte vara det. Är helt förstörd! Det skulle avta om några dagar. Blev det mer skulle jag åka in. Läkaren kändes inte alls hoppfull . Var så nära på att lägg ut igår på social medier att vi blir en till eftersom allt såg så bra ut igår! Någon med liknande erfarenheter som det faktiskt gick bra för?