• Anonym (Vill inte)

Han vill inte slutföra?

Tycker jag har ett bra sexliv och när jag och min man har sex så känns allt kanon. Förutom när jag känner mig nöjd, när jag har kommit så vill inte han fortsätta längre. Jag har lätt för att komma och kommer oftast före honom och då känner jag mig nöjd. 

Har erbjudit mig att hjälpa honom och att han får fortsätta inne i mig, inga problem. Men det vill han inte. Han säger att han är glad att jag kommit och så är det bra så. 

Vet inte vad jag ska göra? Är det bara att acceptera? Känns fel att inte hjälpa honom? 

• Svar på tråden Han vill inte slutföra?
  • Anonym (Konstigt)

Hade grävt djupare i det, ärligt talat. Låter konstigt att han inte vill komma. Måste finnas (en annan) anledning till att han väljer att tacka nej. Tänkte först att han var rädd för att göra dig med barn, men om han tackar nej till avrunkning också kan det ju inte vara det.

• Anonym (88)

Jag gjorde så med ett ex när jag egentligen inte ville direkt ligga. Eller en större lust kanske är bättre ord. Hon kunde komma lätt 1-3 gånger inom 10-15 minuter.

Så när hon fått sitt om man säger så, så var det okej för mig att avsluta där. Kunde ibland ligga och mysa en stund efter för att inte lämna direkt liksom.

Hon hade lite större behov än mig av sex och närheten. Så det blev att man ställde upp ibland för att jag älskad henne. Och försökte möta hennes behov.

Jag var nöjd med med kanske 3-4 ggr imånaden, hon 2-3 ggr i veckan.
    Men vi var tillsammansl lite drygt 12år.

• Anonym (Vill inte)

Tänker det kan ju vara för att han helt enkelt har svårt för att komma men inte vill erkänna det. Det är ju inte så accepterat med män som har svårt att komma, alla tror ju att de kan komma enkelt. 

• KimLinnefeldt

Låter som en psykologisk låsning, såna kan vara ganska lätta att få bort. Ungefär som med fobier för torg eller spindlar.

• Anonym (sweet dreams)

1. Han kanske tycker att hans egen orgasm på egen hand är skönare

2. Han är lätt undergiven och njuter av att ge utan att få. Det kan du utforska i så fall.

3. Han har svårt att avsluta. En del har det.

• Anonym (Konstigt)
    Anonym (sweet dreams) skrev 2024-11-06 18:54:09 följande:

2. Han är lätt undergiven och njuter av att ge utan att få. Det kan du utforska i så fall.

4. Han är porrskadad och kan bara komma till porr.
  • Anonym (..--..)
    Anonym (sweet dreams) skrev 2024-11-06 18:54:09 följande:

Jag håller med på punkt 2! Jag går igång på att hon kommer och behöver inte alltid komma själv så det kan absolut ha med detta att göra. 

Det har också visat sig över tid, vi är båda över 40, att hon har ett mycket större behov av orgasmer än vad jag som man har. Win-win skulle jag säga eftersom jag precis skrivit vad jag går igång på! 😅

• Tukt

För många är det nog en speciell känsla att stimuleras till orgasm av någon som inte är kåt. När båda är inne i "kåtruset" så är man på samma nivå. Men då den ena liksom, nyktrat till, kan man känna sig lite blottad.

• Anonym (Kännerigen)
    Tukt skrev 2024-11-08 14:27:44 följande:

För många är det nog en speciell känsla att stimuleras till orgasm av någon som inte är kåt. När båda är inne i "kåtruset" så är man på samma nivå. Men då den ena liksom, nyktrat till, kan man känna sig lite blottad.

Det där kan jag känna igen. När hon kommit hur kul är det att hon tar på mig. Man märker även att glöden, passionen o lusten försvunnit typ. Det blir ett mer mekaniskt runkande av mig o det känns som man bara vill det ska lösas snabbt. 
  • Tukt
    Anonym (Kännerigen) skrev 2024-11-08 21:40:21 följande:
    Det där kan jag känna igen. När hon kommit hur kul är det att hon tar på mig. Man märker även att glöden, passionen o lusten försvunnit typ. Det blir ett mer mekaniskt runkande av mig o det känns som man bara vill det ska lösas snabbt. 
    Personligen kan jag tycka det har en viss charm. Men känslan finns där, och kan förstå att alla inte gillar det.
Svar på tråden Han vill inte slutföra?