• Anonym (Bengt-Erik)

Istället för penetration

Min fru har haft cancer i underlivet och kan inte ha penetrerande sex, annat än korta stunder.

Men vi vill båda ha sex. Så nu behöver vi utforska allt annat man kan göra. Vanlig oralsex är uppenbart, men du kanske kan någon variant? Eller annat skönt man kan göra ihop?

Tips?

• Svar på tråden Istället för penetration
  • Lyckligalotta

Ni har ju redan upptäckt oralsex men man kan ju variera det på massor av olika sätt. Annars uppskattar jag när min man gnider sin penis upp och ner längs blygdläpparna utan att penetrera mig. Blir galen! Använder satisfyern flitigt också, så även leksaker kan användas utan penetration!

Vi har ofta sex utan penetration, har inte något bra tips i övrigt, men var inte rädd för att testa dig fram! Fråga vad hon tycker är mysigt.

• Anonym (Bengt-Erik)
    Lyckligalotta skrev 2024-10-09 13:13:11 följande:

Ni har ju redan upptäckt oralsex men man kan ju variera det på massor av olika sätt. Annars uppskattar jag när min man gnider sin penis upp och ner längs blygdläpparna utan att penetrera mig. Blir galen! Använder satisfyern flitigt också, så även leksaker kan användas utan penetration!

Vi har ofta sex utan penetration, har inte något bra tips i övrigt, men var inte rädd för att testa dig fram! Fråga vad hon tycker är mysigt.

Tack, Lotta, det låter så skönt.
Svar på tråden Istället för penetration