Värsta året
Vilket jädra skitår det varit, har varit så tungt psykiskt och börja känna av det nu.
I januari tog min dotters vän livet av sig, i februari får jag vara stöd åt min pappa och min farbror när vi vakar vid farfars sida, iofs försvann han för längesen då han var dement och inte mindes oss alls.
Sen var det väntan på provsvar på min sambos metastaser i lungorna om de stod stilla eller hade vuxit som underbart stod de fortfarande stilla.
i början av våren blev min mamma dålig och det gick upp och ner i hennes mående, hälsan försämrades under sommaren, i slutet av augusti är
min dotter med om en bilolycka där de krockade med en älg, gick bra för henne och hennes vänner, men inte ett roligt samtal att få på jobbet. Nu i september for min mamma in på sjukhus igen, på söndagen pratade de om rehabliterna och på måndag berättade dom att hon inte hade så lång tid kvar, natten mot tisdag somnade hon in när jag var vid hennes sida. Mina bröder är till noll hjälp i att stötta vår pappa så allt det hamnar på
mig, dom säger att dom ska dit sen.
Börjar vara trött nu
Ville nog inget egentligen med detta utan ville mest skriva av mig