Varför har vissa nästan bara manliga följare på social media?
När jag höll på med social media vet jag varför jag nästan bara (99% eller mer) hade manliga följare, det var för typen av bilder jag lade upp och länkade till camsiten jag var på. MEN...jag ser andra tjejer/kvinnor som inte postar så mycket sådant, ett par thirst traps här och där men inte bara det utan politik, hobbies osv osv. Vad är det som gör att vissa kvinnor (som inte gör porr) ändå bara har män (till 99%) som följare och den enda interaktionen med andra kvinnor är att nån kommenterar och säger att hon är ful. Medans andra kvinnor med liknande ämnen och liknande thirst traps har blandad publik?
Jag tror att jag är en av väldigt få kvinnor som följer vissa kvinnor jag följer, det är minst 90% män, och de kvinnor som kommenterar brukar kommentera hennes utseende negativt, annars är det bara positiva män i kommentarerna.
Vad är det med vissa kvinnor som verkar driva bort andra kvinnor, eller enbart verkar intressant att följa för män? Det där...om det finns nåt specifikt, det där "avstötande av andra kvinnor" en del kvinnor (Kanske även jag) verkar ha? Något de gör, inte gör...nån social kod de/vi inte fattar?