New Dawn skrev 2024-10-07 19:00:54 följande:
Först och främst tvivlar jag på att "killar alltid brukar tjata om oralsex"
Jag tror varken att män i allmänhet "tjatar" , och om de vill ha sex är nog inte "snabba avsugningar" något särskilt mål.
För det andra känner jag aldrig något "krav" efter att min man givit mig oralsex, tvärtom vill jag "ge tillbaka"
Men om jag ska tolka din text utifrån behovet att komma, tex för att kunna sova (utöver annan närhet) , så känner jag så av och till. Ibland väcker jag min man mitt i natten för att bli tillfredställd. Dock vill jag mycket gärna ge tillbaka. Mitt i natten passar det ofta inte honom, men ändå.
För övrigt, sex på bordet är för obekvämt för mig. För hårt, och jag störs av att inte kunna ha benen i någon naturlig position. (Ja, min man kan hålla dem, men det känns liksom inte avslappnat)
Ledsen för OT inlägg här.
Jag måste säga till dig "New Dawn" att det har hänt några gånger att jag har funnit dina inlägg som "beskäftiga". Men jag håller på och ändrar mig. Jag tycker att du verkar hålla en sund balans och nykter inställning till det mesta som du involverar dig i här i forumet. Det är rätt få som gör det dessvärre.
Så jag
t.om tryckte på "tumme upp" på ditt inlägg här. Det är första gången jag gör det över huvudtaget på FL. Så...slicka i dig berömmet.
Med det sagt...tillbaka till dagordningen.