• Anonym (gg)

Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?

Vilken typ av manskropp blir du som mest attraherad av? 
    Kroppsformer, längd, fett, muskler m.m. 

Hur ser den perfekta och ultimata mannen ut? 

• Svar på tråden Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?
  • Anonym (gg)
    Anonym (gg) skrev 2024-10-07 15:27:47 följande:
    Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?

Vilken typ av manskropp blir du som mest attraherad av? 
    Kroppsformer, längd, fett, muskler m.m. 

Hur ser den perfekta och ultimata mannen ut? 

Tillägg. Vilken typ av kropp finner ni mest oattraktiv också hos en man. 
  • Anonym (W)

Jag blir inte attraherad av manskroppar på samma sätt som de flesta män blir av kvinnokroppar, så för mig ä det svårt att svara på. Det kan finnas kroppar jag tycker är avtändande, men inte kroppar som får mig att bli kåt.

• Anonym (gg)
    Anonym (W) skrev 2024-10-07 15:30:07 följande:

Jag blir inte attraherad av manskroppar på samma sätt som de flesta män blir av kvinnokroppar, så för mig ä det svårt att svara på. Det kan finnas kroppar jag tycker är avtändande, men inte kroppar som får mig att bli kåt.

Avtändande då? 
  • Anonym (H)

Normalviktig. Inte för mycket muskler och inte för lite kroppsfett. Kroppen hos en kille som är aktiv och gillar att röra på sig men inte spenderar timmar på gymmet eller håller på med olika dieter. Gärna över 180 cm

• Anonym (Nea)

Kort och tjock är attraktivt 

• Anonym (Kvinna ...)
    Anonym (W) skrev 2024-10-07 15:30:07 följande:

Exakt samma här.
  • Anonym (Pj)

Min man duger i stort sett precis som han är, bara han är snäll, passionerad, gillar djur, är en bra pappa om han har barn, ärlig, självgående, egna intressen och har glittrande skrattiga ögon. Stora muskler är inte relevant och  stor fåfänga är direkt avtändande för mig

• Mandel

Nu behövs det ju lite hjärna på mannen i fråga om det ska bli en varaktig attraktion för en relation och ju vackrare hjärna desto mindre viktigt hur kroppen ser ut så länge det inte rör sig om kraftig övervikt/fetma.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Attraktion)

Attraktionen ligger sällan i utseendet utan i hur han för sig, självkänsla, humor, självdistans. 

Exet var överviktig men ändå attraktiv till han blev dum i huvudet. 

Min vän är sjukt attraktiv. Glimten i ögat, tryggheten jag känner när jag är med honom, att han förstår mig trots att det gått många år då vi inte haft speciellt mycket kontakt innan den återupptogs, att jag kan vara mig själv, att vi kan diskutera utan att det blir att mina åsikter är "fel" etc. Men klassiskt snygg och tränad? Nope, även om han tränar och är aktiv. 

• Anonym (Rob)

Ska man gå efter den här tråden bygger alla män på gymmet muskler i onödan.
    Om det nu inte är så att man vill imponera på sina gympolare.

Svar på tråden Kvinna - hur ser den perfekta kroppen ut på en man?