Vad är det värsta avslut på relation du varit med om?
Själv har man blivit ghostad av sin käresta efter 30 år
Hur ghostar man nån man lever med?
Va?! Låter ju helt galet. Du är säker på att hon faktiskt och att det inte hänt något? Så himla vidrigt att avsluta en relation på det sättet.
Jag blev dumpad av min 16 år äldre pojkvän via sms. På min 18-årsdag. Jag har insett i efterhand att han också var rätt vidrig.
Va?! Låter ju helt galet. Du är säker på att hon faktiskt och att det inte hänt något? Så himla vidrigt att avsluta en relation på det sättet.
Jag blev dumpad av min 16 år äldre pojkvän via sms. På min 18-årsdag. Jag har insett i efterhand att han också var rätt vidrig.
Hur ghostar man nån man lever med?
Är du säker på att personen mår bra? Inte varit med om en olycka o ligger på sjukhus? Om du har försökt nå vederbörande på alla sätt o vis utan respons? Du vet att personen inte råkat illa ut o gått bort att du fått reda på det än?
Efter att i år försökt få plats med mina behov och känslor i relationen var jag helt slut. Jag hade verkligen försökt på alla sätt prata om dem, men fick hela tiden tillbaka att jag skulle ta ansvar och förstå den andras behov och känslor och ta bort mina. jag anpassade mig i väntan på min tur. Men jag blev bara mindre och mindre mig själv. Till slut blev jag tvungen att avsluta relationen abrupt, klippa alla band och ghosta, för att emotionellt överleva. Tror inte att man kan förstå hur det är om man inte varit i den situationen. Man vill så väl, men till slut blir man helt tom och all förhoppning om ett vi blir totalt borta. Först då kunde jag ta steget, men jag mår trots det dåligt över vad jag gjorde. Det var mot allt som är jag.
Blev dumpad efter 4 år när jag låg på intensiven efter en ridolycka.