• Anonym (Lönnfett)

    Vad är det värsta avslut på relation du varit med om?

    Själv har man blivit ghostad av sin käresta  efter 30 år

  • Svar på tråden Vad är det värsta avslut på relation du varit med om?
  • Anonym (X)

    Hur ghostar man nån man lever med?

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Lönnfett) skrev 2024-10-06 09:13:49 följande:
    Vad är det värsta avslut på relation du varit med om?

    Själv har man blivit ghostad av sin käresta  efter 30 år


    Va?! Låter ju helt galet. Du är säker på att hon faktiskt och att det inte hänt något? Så himla vidrigt att avsluta en relation på det sättet.

    Jag blev dumpad av min 16 år äldre pojkvän via sms. På min 18-årsdag. Jag har insett i efterhand att han också var rätt vidrig. 

  • Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-06 10:41:59 följande:

    Va?! Låter ju helt galet. Du är säker på att hon faktiskt och att det inte hänt något? Så himla vidrigt att avsluta en relation på det sättet.

    Jag blev dumpad av min 16 år äldre pojkvän via sms. På min 18-årsdag. Jag har insett i efterhand att han också var rätt vidrig. 


    Så han var en 33-årig man, och var tillsammans med en 17-årig flicka?? Ja, det är rätt så vidrigt. 
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-06 10:41:59 följande:

    Va?! Låter ju helt galet. Du är säker på att hon faktiskt och att det inte hänt något? Så himla vidrigt att avsluta en relation på det sättet.

    Jag blev dumpad av min 16 år äldre pojkvän via sms. På min 18-årsdag. Jag har insett i efterhand att han också var rätt vidrig. 


    Lite peddovibbar på honom. Han ville väl ha nåt yngre.
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Abc) skrev 2024-10-06 13:07:23 följande:
    Lite peddovibbar på honom. Han ville väl ha nåt yngre.
    Kan vara så. Jag var 16 o då tillsammans med en på 26 år. Mina föräldrar var ok med det. Utan att göra slut med mig så träffade han o blev tillsammans med en tjej mer i hans ålder
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (X) skrev 2024-10-06 10:14:01 följande:

    Hur ghostar man nån man lever med?


    man slutar höra av sig. Blockerar nummer. Byter nummer o det är som du är ett spöke.Man vet inte var du är, hur du mår o det går inte att få tag på dig på något sätt. En del går så långt så att dom flyttar o byter jobb med
  • Anonym (Mmm)

    Är du säker på att personen mår bra? Inte varit med om en olycka o ligger på sjukhus? Om du har försökt nå vederbörande på alla sätt o vis utan respons? Du vet att personen inte råkat illa ut o gått bort att du fått reda på det än?

  • Ikaros12

    Efter att i år försökt få plats med mina behov och känslor i relationen var jag helt slut. Jag hade verkligen försökt på alla sätt prata om dem, men fick hela tiden tillbaka att jag skulle ta ansvar och förstå den andras behov och känslor och ta bort mina. jag anpassade mig i väntan på min tur. Men jag blev bara mindre och mindre mig själv. Till slut blev jag tvungen att avsluta relationen abrupt, klippa alla band och ghosta, för att emotionellt överleva. Tror inte att man kan förstå hur det är om man inte varit i den situationen. Man vill så väl, men till slut blir man helt tom och all förhoppning om ett vi blir totalt borta. Först då kunde jag ta steget, men jag mår trots det dåligt över vad jag gjorde. Det var mot allt som är jag. 

Svar på tråden Vad är det värsta avslut på relation du varit med om?