• Anonym (hittatid)

    Hur kan jag få mer tid med honom?

    Jag har nyligen skaffat en "älskare" han är ca 20 år äldre än mig, har fru och barn och är en äkta familjefar. Hans fru vet att jag finns och allt går bra, däremot har vi svårt med att hitta tider och få det att funka mellan oss. Jag är singel, har inga planer på att han ska flytta in eller att jag ska flytta till honom, jag jobbar och är upptagen på vardagar men fri på helger och det är lite tvärtom för honom. Han är mer flexibel på vardagar än han är på helger. 

    Har ni någon erfarenhet?

  • Svar på tråden Hur kan jag få mer tid med honom?
  • Anonym (Varit där)

    Det beror på vad du menar med mer tid.  Är det antalet träffar eller längden på träffarna du vill varar längre

  • Anonym (Trassel)

    frågan är väl hur angelägen han är att ses tänker man om ni har svårt att få till det ? Du har ingen familj att förhålla dig till och kan rimligen vara mer flexibel. Du kan ju inte göra särskilt mycket mer än vända dig med din fråga till honom hur angeläget det är med era träffar för honom med tanke på att han inte verkar frigöra sig. frugan är ju medveten och accepterar hans arrangemang med dig, de har ett öppet förhållande så då kokar det väl ner till honom och hans prioriteringar här låter det som ? Hur mycket tycker du det är rimligt att denna familjefar spenderar av sin tid med dig ? Nån vardag i veckan och var tredje söndag nånting ?  Räcker det ? Ju mer av hans tid du önskar desto mer inkräktar det  ju på hans tid med sina barn och fru eller ? Så hela upplägget är väl baserat på lösa boliner när det funkar utifrån verkligheten runt omkring honom. kanske du ska fundera på om det är ett förhållande du önskar av honom ? 

  • Anonym (Drömmen om en kollega)

    Jag är mest nyfiken på hur arrangemanget ser ut om frun vet om älskaren. 

  • Anonym (Trassel)
    Anonym (Drömmen om en kollega) skrev 2024-10-05 22:56:56 följande:

    Jag är mest nyfiken på hur arrangemanget ser ut om frun vet om älskaren. 


    Förmodligen ännu en av alla dessa trådar där man vill provocera med äldre man yngre kvinna tema där mannen är gift. Kanske en gift mans önskedröm han skriver ut här ? Eller ännu en incel som vill skapa debatt på samma gamla vanliga sönder tjatade tema men lindar in det lite så det skulle kunna passera för trovärdigt ? 


    Ingen här kan ju svara på varför dessa tu inte får ihop det om nu frun är med på arrangemanget. Är det sant så verkar det ju inte tillräckligt angeläget när man inte skapar förutsättningar för att få till träffarna. Väldigt ljummet om du frågar mig. Kanske du skulle ta och lägga ner det då ts. Om du bara är ute efter ligg så skaffa dig nån som kan ses på helger. 


    eftersom ts aka incel mannen inte följt upp sin tråd kan man tänka att stormen som förväntades men uteblev gjorde hela saken ointressant. 

  • Anonym (hittatid)
    Anonym (Drömmen om en kollega) skrev 2024-10-05 22:56:56 följande:

    Jag är mest nyfiken på hur arrangemanget ser ut om frun vet om älskaren. 


    Hon bryr sig inte riktigt, hon vet att han försvinner ibland och är med mig. 
  • Anonym (S.Kabb)
    Anonym (hittatid) skrev 2024-10-06 11:05:49 följande:
    Hon bryr sig inte riktigt, hon vet att han försvinner ibland och är med mig. 
    Så varför kan han inte bara meddela henne att han ska till sitt snedknull en timme eller två på helgen?
  • Anonym (Hm)

    Det finns två sannolika scenario här. Antingen vet hon inte om dig eller så VILL han inte ha mer tid med dig. En man vars fru vet om en älskarinna hade inte haft svårt att avvara tid om han VILLE. Han hade kunnat dra till dig varje kväll när ungarna somnat om det var så. Tror du är lite blind i det hela 

  • Anonym (Varit där)

    Förstår inte riktigt varför ni blandar in hustrun.  Det är OT

    På frågan om hur TS ska få mer tid med sin älskare är svaret enkelt.  Hon kan inte påverka detta, det är helt upp till honom.

    Försök inte dra in tråd till för-mot otrohet. Vi har redan alldeles för många sådana

  • Anonym (S.Kabb)
    Anonym (Varit där) skrev 2024-10-06 13:52:52 följande:

    Förstår inte riktigt varför ni blandar in hustrun.  Det är OT

    På frågan om hur TS ska få mer tid med sin älskare är svaret enkelt.  Hon kan inte påverka detta, det är helt upp till honom.

    Försök inte dra in tråd till för-mot otrohet. Vi har redan alldeles för många sådana


    Det är inte OT, eftersom frun påverkar mannens "tillgänglighet".
  • Anonym (Varit där)
    Anonym (S.Kabb) skrev 2024-10-06 14:04:16 följande:
    Det är inte OT, eftersom frun påverkar mannens "tillgänglighet".
    Det är fortfarande han som bestämmer, inte frun
  • Anonym (S.Kabb)
    Anonym (Varit där) skrev 2024-10-06 14:12:47 följande:
    Det är fortfarande han som bestämmer, inte frun
    Tror du på det själv?
  • Anonym (Playdate)

    Ett liv innehåller alltid många saker man känner att man måste göra om man har familj. En lite äldre man har också ofta kommit över det där akuta behovet av sex.

    Du förväntas vara en rolig bonus och inte ett måste, för måsten har han säkert tillräckligt många av redan.

    Han smickras av att du gör dig tillgänglig för honom medan han inte behöver visa dig samma hänsyn, och du förlorar tid som du kunde lagt på att identifiera en bra man för mer långvarig relation.

    Det kan verka som en bra lösning just nu men jag tror inte du blir nöjd med detta om ett par år.

Svar på tråden Hur kan jag få mer tid med honom?