• Anonym (Kräm)

Fettförbrännande kräm

Har någon tips på en fettförbrännande kräm som funkar? Tack på förhand 

• Svar på tråden Fettförbrännande kräm
  • Anonym (haha)

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Du skämtar med mig aprilo.

• Anonym (Kräm)
    Anonym (haha) skrev 2024-10-04 21:55:41 följande:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Du skämtar med mig aprilo.

Jag är helt serriös och förväntar mig seriösa svar.
  • Anonym (Men ...)
    Anonym (Kräm) skrev 2024-10-04 22:08:53 följande:
    Men ... liksom - du kan ju inte mena allvar? Tror du verkligen på fullaste allvar att det finns en sån kräm?
  • Anonym (Kräm)
    Anonym (Men ...) skrev 2024-10-04 22:13:12 följande:
    Men ... liksom - du kan ju inte mena allvar? Tror du verkligen på fullaste allvar att det finns en sån kräm?
    Tveksamt men jag vill testa allt. Det finns många såna krämer. 
  • Anonym (haha)
    Anonym (Kräm) skrev 2024-10-04 22:08:53 följande:
    Ok, här är ett seriöst svar:

DET FINNS INTE. VÄRLDEN FUNKAR INTE SÅ. OM NÅGON PÅSTÅR DET SÅ ÄR DET ENBART FÖR ATT LURA DIG PÅ PENGAR.
  • Anonym (Kräm)
    Anonym (haha) skrev 2024-10-04 22:37:01 följande:
    Ok, här är ett seriöst svar:

DET FINNS INTE. VÄRLDEN FUNKAR INTE SÅ. OM NÅGON PÅSTÅR DET SÅ ÄR DET ENBART FÖR ATT LURA DIG PÅ PENGAR.
    Vad kan man göra själv för att bli av med fettet då? Jag har gått ner mycket i vikt och ändå är magen fläskig. 
  • Anonym (f)
    Anonym (Kräm) skrev 2024-10-04 22:19:38 följande:
    Tveksamt men jag vill testa allt. Det finns många såna krämer. 
    Skillnad på att testa nya saker och att bli totalt lurad av företag som skrattar hela vägen till banken
  • Anonym (Men ...)
    Anonym (Kräm) skrev 2024-10-04 22:44:58 följande:
    Vad kan man göra själv för att bli av med fettet då? Jag har gått ner mycket i vikt och ändå är magen fläskig. 
    Just bukfett är ofta svårt att bli av med tyvärr ... Det du kan göra är att träna magen (både de sneda och de raka bukmusklerna) på olika sätt. Sen tror jag ju att du överdriver när du säger att magen är fläskig - iaf om du har gått ned till ett normalt bmi. Att du upplever den som oproportionerligt stor i förhållande till övriga kroppen är ju en sak, men man har liksom inte en seriöst fläskig mage på ett bmi på 20-22. Däremot om du ligger i det övre spannet av normalvikt - eller om du rentav ff är överviktig - så kan det ju vara lite mer åt det hållet; i så fall är ju enda lösningen att gå ned lite till, om det inte räcker med magövningar. Sen i sista änden så är många av oss helt enkelt skapta på det här sättet - att vi samlar på oss mest fett runt magen - och det är tyvärr inte så mkt att göra åt.
Svar på tråden Fettförbrännande kräm