• Anonym (Cindy)

Jämförd

Min Nya dejt sen några veckor jämfört mig med sina ex. Eller andra kvinnor. Han kan kommentera när vi är i telefonen typ ååå där gick de en snygg tjej, oj vilken rumpa, nu blev jag kåt kom får jag sätta på dig. Eller att exet hade de snyggaste tuttarna, hur olika tjejer vill ha sex, vad dom gör när dom är kåta? att han har känslor för en annan tjej oxå. 

allt det här är tydligen för att han vill vara en bra person o vara ärlig men jag vette fan alltså
    mitt självförtroende har sjunkit i botten. Även om ha. Säger att jag är snygg osv. Men vi pratar inte om livet o mig o mitt liv. Bara ytliga saker om honom eller hans ex.
    när jag pratar så svarar han inte o efter en stund börjar han prata om annat. Kallar mig sexobjekt o påstår att de är en komplimang

jag vill Ha kärlek o djupa konversationer men han verkar bara vilja ha sex. Men enligt honom så pratar vi jättemkt ?

• Svar på tråden Jämförd
  • Anonym (Bill)

Och du vill ha vår tillåtelse att lämna honom och leta upp någon trevligare? Den tillåtelsen har du! Sätt fart!

• Hjelm

Hur kunde det ens bli en andra dejt med en sån person?

• Goneril

Det var det värsta! Maken till ouppfostrad och otrevlig typ, och som någon frågade, hur kunde det bli en andra dejt? Var du hjärntvättad eller påverkad av någon förbjuden substans? Hur kan du överhuvudtaget träffa en sån grottmänniska? Inget ont om dem för övrigt, jämfört med den här killen var de rent sofistikerade. 

• Anonym (Cindy)

Jag blir så ledsen att alltid råka ut för såna här personer 

• Goneril

Det är nånting du signalerar, osäkerhet och naivitet, en önskan att vara snäll och till lags. Bli lite kritisk! De här killarna kan du avslöja direkt, språk, beteende, fråga vad de har för utbildning och arbete. Kläder, manér, hur de talar om andra; det kan inte vara svårt att sålla bort dräggen. Sen har du ju Ratsit och MrKoll innan du inleder något. Man måste kartlägga sina dejter och idag finns det ju verktyg till det.

• Anonym (Cindy)
    Goneril skrev 2024-10-04 20:56:35 följande:

Det är nånting du signalerar, osäkerhet och naivitet, en önskan att vara snäll och till lags. Bli lite kritisk! De här killarna kan du avslöja direkt, språk, beteende, fråga vad de har för utbildning och arbete. Kläder, manér, hur de talar om andra; det kan inte vara svårt att sålla bort dräggen. Sen har du ju Ratsit och MrKoll innan du inleder något. Man måste kartlägga sina dejter och idag finns det ju verktyg till det.

Ja jag är väldigt osäker o väldigt naiv. Tror gott om alla 
    verkar aldrig lära mig heller 
  • Anonym (Kr)
    Goneril skrev 2024-10-04 20:56:35 följande:

Alltid lika kloka råd.
  • KakanMiller

Herregud dumpa han direkt, vilken omogen man! 

Eller om jag varit du hade jag spelat med han, nästa gång ni pratar och du är ute säg oj vilken söt bebis som åkte förbi här nyss, får jag sätta en blöja och napp på dig? Osv 

Svar på tråden Jämförd