Två missfall i samma vecka
Jag är ny här som medlem men har alltid gått in och kollat alla trådar i det forumet för det känns så skönt att kunna se att andra har haft liknande situationer och alla ger så bra råd och stöd.
Jag är så nojig! Jag och min sambo har inga barn men vi vill ha så småningom, men pga att jag är några år äldre än honom så börjar jag känna mig extremt stressad över om jag kommer ens kunna vara fertil när det blir dags. Även om vi inte sagt att vi försöker än så har jag ovanpå det råkat blivit gravid två ggr, en i våras och en förra månaden. Båda graviditeterna slutade med missfall i v5. och jag har även båda graviditeterna haft ganska svaga streck på testet. Jag blir nästa år 35 år och har läst att det är efter det som fertiliteten sjunken rätt drastiskt. han vill ju heller inte ha barn än för han tycker inte det är ?rätt tid? än. Efter dem här missfallen har det hänt nåt i mig som gör att jag känner mer och mer hur mycket jag längtar efter att få bli mamma. Men jag är orolig att det väl kommer vara ?för sent? om det visar sig att det är nåt som försvårar för graviditet för mig när vi väl försöker på riktigt.
Är det någon annan som kan relatera och som har nåt lugnande råd eller något liknande? ❤️