Så osäker!
Varit singel jättemånga år tills jag träffade min partner för drygt 4 månader sen.
Han var jätte säker redan från början men jag har tvekat till och från. Allt kändes helt rätt och lätt på alla sätt och vis och han var bättre än någon jag någonsin träffat, även där jag var vansinnigt förälskad för de visade sig vara helt fel för mig över tid.
Jag har tvekat då jag inte känt mig sådär jättekär utan bara pirr ibland i början vilket jag nu inte känt sen dess men jag känner mig glad och varm och lycklig när jag är med honom. Men, jag har redan nu börjat känna jag inte vill ligga så ofta. Han vill det varje dag. Jag tolkar detta som potentiellt pga att jag inte varit sådär jättekär. Då kanske det är dömt att misslyckas? Den där passionen har liksom inte funnits från min sida. Samtidigt vettetusan om jag hade orkat det med någon oavsett hur jag kände när man har en vardag ihop. Han är dessutom inte så bra på att kyssas men hur säger man det?
Nu funderar jag på om jag borde göra slut. Det känns så himla tråkigt, vet inte om jag skulle passa så bra ihop med någon annan eller hitta någon lika bra igen. Vi känns rätt självklara nu efter denna tiden och han hade blivit jätteledsen. Mitt liv har blivit bättre sen vi träffades men är rädd jag inte känner starkt nog. Samtidigt är livet hektiskt och jag vet inte om jag hade haft energin att ligga så ofta med någon eller om jag ens är kapabel till att bli jättekär igen.
Jag är en riktig ältare dessutom så kan villa in mig i massa tvivel och har svårt att ta mig ur.
Hjälp!