Vill inte bli lämnad..
Hej!
Obs lång text! Jag har ett seriöst förhållande med min kille sen snart två år men senaste tiden har han betett sig ubderligt. Vi är 24 och 26 år. Han har bla blivit hemlig m sin mobil och om ngn smsar rusar han dit så inte jag ska hinna se på displayen. Sur och vill inte träffas lika ofta. Han pratar inte längre om att flytta ihop och planer vi hade förut. När jag frågar om det är nått får jag inga riktiga svar. Senaste veckan har han knappt velat prata i mobilen och knappt svarat på sms. Jag älskar honom och vill inte att det ska ta slut. Hjälp mig Vad ska jag göra? Kan han fortfarande älska mig även om han beter sig såhär eller är det kört? Kan han ha träffat ngn annan? Jag ligger vaken och hoppas att han ska höra av sig och att allt ska bli som vanligt. Vad brukar det betyda när en kille beter sig såhÄr? Det är mitt första riktiga förhållande så jag har inget att jämföra med men förstår såklart att jag inte borde acceptera det här men jag vill inte flrlora honom
Om en mån är det dessutom vår tvåårsdag och jsg hade akdrig Trott att vi skulle hamna här dör vi ör nu efter allt som vi planerat och pratat om. Jag hade snarare trott på förlovning eller flyta ihop. Jsg är så sårad och ledsen och arg men älskar han så mycket att det gör ont samtidigt. Ursäkta för rörig text men tack flr att du läste <3