• Anonym (Robin)

    Hur vet man om man är gay?

    Som rubriken: Hur vet man att man är gay?

  • Svar på tråden Hur vet man om man är gay?
  • felicityporter

    Tänder du på andra människor som är av samma kön som du? Då är du antingen gay eller bi (om du också tänder på det motsatta könet). Ganska enkelt.

  • Anonym (Robin)
    felicityporter skrev 2024-10-04 02:14:22 följande:

    Tänder du på andra människor som är av samma kön som du? Då är du antingen gay eller bi (om du också tänder på det motsatta könet). Ganska enkelt.


    Jag kan tänka mig att ha sex med en man men inte ett förhållande och jag har aldrig varit kär i en man, så antar att det gör mig till bi då? Jag har haft förhållanden med kvinnor men aldrig varit kär i någon av dom. Jag är fan vuxen men likväl förvirrad inför min sexualitet. 
  • felicityporter
    Anonym (Robin) skrev 2024-10-04 02:41:24 följande:
    Jag kan tänka mig att ha sex med en man men inte ett förhållande och jag har aldrig varit kär i en man, så antar att det gör mig till bi då? Jag har haft förhållanden med kvinnor men aldrig varit kär i någon av dom. Jag är fan vuxen men likväl förvirrad inför min sexualitet. 
    Jag tycker att du verkar vara bisexuell baserat på det du berättar. Kanske ganska ung också? Då är det inte konstigt att du aldrig känt dig riktigt kär och att du känner dig förvirrad.
Svar på tråden Hur vet man om man är gay?