• Kaga

Vad leker era 7-8 åringar med?

Vad leker det med? Och vad önskar de sig till jul och födelsedagar?

• Svar på tråden Vad leker era 7-8 åringar med?
  • Spucks

Inomhus när det gäller leksaker mest Lego och olika fartyg. Det är även det han önskar sig.

• Jemp

Lego, dinosaurier, gosedjur, olika typer av bygg?klossar?.

Sällskapsspel, hårvax, faktaböcker önskar han sig också. 

• Anonym (Elin79)

Har en pojke på 7 år och det är mest lego och radiostyrda bilar!
    Vi är hemma och är sjuka flera i familjen och idag har han själv byggt lego sen 730 imorse ungefär....
    Själv på det sättet att jag inte suttit bredvid och guidat i bruksanvisningar etc men jag finns ju i närheten. 

• Anonym (A)

Det var mest docklekar. Hon gillade även att bygga Lego Friends.

• Kammen320

Min 7-åriga tjej älskar dinosaurier. Leker mycket med plastdinosaurier, men även duplo, dockhus o gosedjur. Har nyligen upptäckt Paw patrol o har några små figurer med dom som hon byggt ett hus till av en gammal skokartong. Vi har byggt våningssängar o satt upp gardiner i huset, o även tagit nån möbel från dockhuset. Hon har mycket fantasi o kan leka med allt i princip, men bygga o pyssla är nog hennes favoriter. Ska köpa fler Paw patrol-figurer i julklapp.

• Kaga
    Anonym (A) skrev 2024-10-03 11:35:44 följande:

Det var mest docklekar. Hon gillade även att bygga Lego Friends.

Dockor som är bebisar med dockvagn osv. eller mer modedockor typ Barbie?
  • Anonym (A)
    Dockor som är bebisar med dockvagn osv. eller mer modedockor typ Barbie?

Bebisdockor och vagnar. 
  • Anonym (Johanna)

Min dotter är 7 år och leker med Barbie, Lego men ritar och pysslar mycket också. Play doh. Spelar spel, typ monopol/uno/råttfällan osv med brorsan. My little pony hästar, Gabbi dollhouse och Pet simulator figurer leker hon med också. 

Svar på tråden Vad leker era 7-8 åringar med?