• Anonym (Anonym)

Ni med utmattning

Ni som har eller haft utmattning, blir ni också såhär? 

Om någonting stressande händer (tex läkarbyte, rädsla i att inte bli förstådd), kan ni dippa tillfälligt? 

Jag har haft fem olika läkare bara i år. Arbetar nu 75%. Det går bra så länge jag får lugn runt mig. Men så fort det är något runt mig / jag känner mig rädd så dippar jag. Inatt hade jag panikångest tills kl 03. Hemma från jobbet idag. Känner mig värdelös. Men nu känns det bättre igen efter att ha vilat lite. 

Man är så känslig? 

• Svar på tråden Ni med utmattning
  • Anonym (Boi)

Jag blir jättetrött när nånting händer. Liksom trött ända in i själen på nåt konstigt vis

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Boi) skrev 2024-10-02 11:03:21 följande:

Jag blir jättetrött när nånting händer. Liksom trött ända in i själen på nåt konstigt vis

Bra förklaring. Ja det är som att man blir helt platt? Jag kan ligga och kolla in i väggen ett bra tag om jag är helt slut, får inte för mig nånting.
  • Anonym (Kram)

Låter som det är mer än utmattning som orsakar din ångest.

jag blir trött när jag blir stressad och behöver vila. Vid upprepad stress eller press så kan jag bli irriterad och tappa tråden, men inte så mycket mer än så. Har lärt mig att undvika stress och att säga ifrån när det blir för mycket.

Svar på tråden Ni med utmattning