• Anonym (Välj)

    Skulle ni män säga ja till en trekant om er tjej föreslog det?

    Som rubriken lyder. Det kommer även en likadan tråd fast där kvinnor ska svara. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni män säga ja till en trekant om er tjej föreslog det?
  • Anonym (Wwe)

    Been there done that och rekommenderar inte. Speciellt inte att ha med en polare. Det var mycket jobbigare mentalt än jag trodde det skulle vara, både i stunden och efteråt. Skulle inte göra det igen.

  • Anonym (Välj)

    Rösta på :)

  • simpleMan
    Anonym (Wwe) skrev 2024-10-01 13:31:47 följande:

    Been there done that och rekommenderar inte. Speciellt inte att ha med en polare. Det var mycket jobbigare mentalt än jag trodde det skulle vara, både i stunden och efteråt. Skulle inte göra det igen.


    Ska man göra en sån sak så ska man ha nån utomstående
  • Anonym (Göran)

    Jag tror att man ska tänka sig noga för innan man gör något sådant. 


    även gruppsex partnerbyte. 

  • Anonym (Mmmm)

    Yes alla dagar i veckan 😛😛

  • villhatrekant

    Jag skulle definitivt vara med på noterna, hellre med en till man än en till kvinna men öppen för båda. Tyvärr är det inte aktuellt då hon vet om mini fantasi men är inte intresserad.

  • Anonym (Per)

    Väldigt tveksamt, faktiskt. Oavsett vilken tredje person som blir med. Kille, tjej, främling, kompis...

    Jag kan tycka att fantasin är spännande och het, men en del saker ska stanna som fantasi. Jag tror inte att min sambo och jag skulle må bra av att se varandra ha sex med någon annan. Jag är heller inte intresserad av att ha sex med någon annan än henne, egentligen.

Svar på tråden Skulle ni män säga ja till en trekant om er tjej föreslog det?