SprucknaGummit skrev 2024-10-07 12:00:04 följande:
För att ta det från början:
Som ung onanerade jag ofta både länge och väl på kvällarna..
Jag hade rikligt med försats, som när jag undersökte den så tyckte jag försatsen var LÄCKER, den var så len och glatt.. Jag gillade att leka med försatsen..
Snart tog min tonåriga nyfikenhet över, och när jag för första gången smakade på min försats så var det KÄRLEK från första gången.. Den var lika len och glatt som den kändes mellan mina fingrar och SMAKEN var lite SALT (Jag har alltid triggats av salt) och än i dag så fångar jag upp min försats och slickar av fingret...
Och när man onanerade då runkade jag mig till gränsen av orgasm, men avbröt just för att det var så härligt att få vara kåt, upphetsad och att NJUTA..
Och givetvis hände det att man avbröt lite för sent.. och hur man än kämpade emot så fick man en orgasm där jag inte stimulerade mig igenom orgasmen..
utan sprutade hejvilt över min mage..
Alla som upplevt detta vet att när en man/kille stimuleras genom orgasmen så tappar han intresset för sex ett par sekunder efter orgasmen..
Men INTE när man får en s.k. avbruten orgasm (dvs inte stimuleras igenom orgasmen) då halveras endast upphetsningen, men man är fortfarande kåt och vill njuta mer..
Och vid ett sådant tillfälle så fortsatte jag att onanera direkt efter min avbrutna orgasm.. och även då så tog min tonåriga nyfiken het över. Jag doppade ett finger i min nysprutade sperma och smakade på fingret.
Till min stora förvåning så smakade det inte äckligt (som jag tydligen hade förväntat mig) utan sperman smakade nästan inget alls..
Jag doppade direkt flera fingrar samtidigt i min nysprutade sperma och smakade igen.. Konsistensen var något jag tvingade mig att vänja mig vid, för jag gick verkligen i gång på den känsla jag fick i svalget när jag svalde min sperma...
När jag senare fick ha sex med tjejer så vågade jag först inte slicka tjejen efter att jag sprutat.. Men en gång så juckade tjejen till så att jag (som då slickade hennes klitoris) fick hur mycket som helst av min egen orgasm på min tunga...
Jag stirrade henne i ögonen (hon lyfte på huvudet för att nervöst se hur jag reagerade) och då slog min tonåriga nyfikenhet till igen.
Jag drog in tungan i min mun och svalde hela den himmelskt smakande orgasmen. JAG ÄLSKADE SMAKEN AV BÅDE MANNENS OCH KVINNANS SAFTER BLANDADE...
Och än i dag så tycker jag det är urtöntigt att sexet skall ta slut bara för att mannen har sprutat.. Jag slicka gärna och glatt i mig min orgasm, gång efter gång..
I dag är min STÖRSTA FETISH just att slicka en nysexad mus REN direkt efter sex...
Fick jag chansen så skulle jag tom. slicka kvinnans bröst, mage, rumpa, och rygg ren om jag fick spruta PÅ henne! (Något jag inte fått göra ännu!)
Känner igen mig i det du skriver. Dock är det doften av speema. Och älskar att se tjock gelekonsistens på sperman