• Comin

Kan kvinnor göra sina män bisexuella?

Jag var ihop med en kvinna en gång som hade en del dominanta drag. Hon ville penetrera mig, ta kontroll över mig som hon sa, det blev så, först i duschen, så med dildo och till slut med strapon. Jag gillade det och lot henne ta för sig av mig, det blev för mig också njutbart?hon pratade också om att jag snart skulle få ta emot kuk på riktigt. Något jag självklart sa ja till i hettan, som ett spel. Det hände inte, men nu när tiden har gått tänker jag på det hela tiden? Har mitt ex gjort mig bi? Har inte tänkt på det tidigare. Är det ok för kvinnor att män vil ta emot kuk Utan att det skadar relationen med kvinnan, kan det till och med vara bra, upphetsande för kvinnan att se sin man med en annan man? Funderingar?

• Svar på tråden Kan kvinnor göra sina män bisexuella?
  • Anonym (Bi)

Det tror jag inte. Men däremot så har du upptäckt anal njutning. Och har nog inget emot att ligga med killar som knullar dig. Men visst du kanske hade en bi sida du inte visste om. Hur mycket vill du utforska med en man då?

• Anonym (Bi)
    Comin skrev 2024-10-01 07:09:07 följande:

Som det känns nå vill jag utforska allt med män. 

Kör hårt. Det är en helt ny värld. Glöm inte o skydda dig
  • Anonym (Bi)
    Comin skrev 2024-10-01 07:30:08 följande:

Svårt att veta var man finner dom?

Grindr (app). QX bodycontact (hemsidor)
  • KimLinnefeldt

Jag tror inte att man är så strikt hetero eller homo, tror att alla är "på en skala". Det kan nog förändras en del under livet också. När barnen är alstrade kanske sexualiteten blir friare.

• Anonym (BertÅke)

Nja, jag tror att man har den sexualitet man har. En mix, troligen. Det går inte att att "göra någon" homosexuell.

Men om frun visar att det är tillåtet för mannen att känna homoerotiska känslor så vågar han ta ut svängarna och överskrida tabugränser. 

Det gäller även andra sexuella variationer. Jag blev så upphetsad en gång att jag smiskade till min kvinna när hon red mig. Då viskade hon: "Du får." Vilket förlöste min dominanta sida och berikade bådas njutning i många år framöver.

Det kan vara det fina med ett långt äktenskap, att vi kan befria varandra...

Svar på tråden Kan kvinnor göra sina män bisexuella?